Категорія
Новини
Дата

Чеська RegioJet планує пряме залізничне сполучення між Києвом, Берліном і Ганновером. Forbes дізнався деталі

1 хв читання

Найбільший у Центральній Європі приватний залізничний перевізник, чеська RegioJet, планує у співпраці з «Укрзалізницею» запустити прямі рейси Київ – Берлін і Київ – Ганновер у 2024-му. Про це в інтервʼю Forbes розповів засновник RegioJet Радім Янчура. 

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти 

  • «У 2024-му плануємо в партнерстві з «Укрзалізницею» запустити рейси Київ – Берлін, а також Київ – Ганновер через Лейпциг і Дрезден», – каже Янчура. 
  • Поїзд із Києва до Берліну курсував до 2012-го. Але німецька залізниця, за словами Янчури, виставила УЗ комерційні умови, які збільшили вартість проїзду поїзда територією Німеччини. Це зробило маршрут збитковим, і рейс був закритий. 
  • Зараз потяг RegioJet приїздить до польського Перемишля, де пасажири пересідають з поїзда «Укрзалізниці». Щоденне завантаження – від 300 до 500 пасажирів.
  • У планах RegioJet на 2023 рік – додати ще один потяг і збільшити завантаженість до 800 пасажирів. Компанія планує запустити новий рейс Прага – Чоп та отримати можливість заїзду власних поїздів до станції Мостиська-2 у Львівській області. 
  • Також у планах – інвестувати в українську залізницю – електрифікувати ділянку Чоп – Мукачево та побудувати пасажирську платформу й пішохідний міст на станції Мостиська-2.
  • Компанія робить ставку на жителів малих міст, а не на населення великих міст з добре розвиненими аеропортами. «Для жителів невеликих населених пунктів може бути набагато вигідніше і простіше сісти на поїзд і за день приїхати в Прагу, ніж спочатку їхати в Київ, а звідти летіти літаком», – каже Янчура. 

Контекст 

RegioJet – це другий за величиною автобусний перевізник у Європі після Flixbus та найбільший приватний залізничний пасажирський перевізник у Центральній Європі. Компанія має ліцензії на роботу в Чехії, Словаччині, Німеччині, Австрії і Польщі. Торік RegioJet перевіз 11 млн пасажирів. 

Компанія планували розпочати рейси в Україну в червні 2022-го, але через повномасштабне російське вторгнення довелося прискоритися. Рейси розпочали на пів року раніше – в лютому. «Тоді наша головна мета була – забезпечення евакуації українців та доставка гуманітарної допомоги», – каже власник RegioJet Янчура. 

Україна поки займає лише 1% у бізнесі RegioJet. До кінця 2024-го компанія планує суттєво збільшити частку українського напрямку, пасажиропотік має зрости втричі – до 500 000 пасажирів на рік. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні