Український бізнес підкорює ринки Польщі, Румунії, Болгарії й Туреччини. /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Диверсифікації підлягають. Український бізнес підкорює ринки Польщі, Румунії, Болгарії й Туреччини. Головні нюанси експансії

11 хв читання

Український бізнес підкорює ринки Польщі, Румунії, Болгарії й Туреччини. Фото Колаж Анна Наконечна

Українські підприємці вчаться працювати та заробляти у сусідніх країнах. Хто і як виходить на ринки Польщі, Румунії, Туреччини, Болгарії. Цей матеріал зі спецтеми «Школа експансії» з останнього номеру Forbes. Топ 50 українських експортерів воєнного часу – за цим посиланням.

Польща: експорт – $6,65 млрд, динаміка експорту +27,4%

Польща: експорт – $6,65 млрд, динаміка експорту +27,4%

Компанії, які вийшли на цей ринок – «Дія», monobank, Rozetka, Megogo, GoIT, Liki24.com, Task Force, «Нова пошта», Agricom, Ninja Sushi, «Будівельна зірка»

Польща – перша за популярністю країна серед українських переселенців. До мільйонів українців, які нині мешкають у Польщі, потягнулися сервісні компанії. Про свої плани вийти на цей ринок заявили «Дія», monobank, Megogo, GoIT, Liki24.com, Task Force. «У Польщі перебуває близько 3 млн українців, але, звичайно ж, ми будемо дуже раді й полякам», – каже співзасновник monobank Олег Гороховський, пояснюючи, чому партнери обрали саме Польщу для міжнародної експансії mono. Реліз польського необанку під назвою stereo відбудеться до кінця першого кварталу. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні