Великі українські телегрупи Starlight Media, 1+1 media та Inter Media Group знайшли дешевий спосіб частково компенсувати обвал рекламного ринку. Вони почали виводити свої популярні програми і серіали в окремі канали на ОТТ-платформах. Один канал може приносити до 1,5 млн грн заробітку на місяць. Що це дає лідерам українського телеринку?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
У квітні медіагрупа Starlight Media створила на найбільшій ОТТ-платформі Megogо окремий канал «ICTV Серіали». На ньому транслюється більшість популярних серіалів «основного» ICTV. Влітку у телегрупи має зʼявитися ще один канал – з реаліті-шоу «Супермама», каже виконавча директорка каналів ICTV, ICTV2 і StarlightDoc Анастасія Штейнгауз.
Наприкінці цього тижня отримати ліцензії від Нацради з питань телебачення і радіомовлення одразу на пʼять таких каналів планує і група 1+1 media, розповідає керівник департаменту управління контенту групи 1+1 media Іван Букрєєв.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.