Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Друге життя «Орла і решки», хітових серіалів і реаліті-шоу. «Інтер», Starlight Media та «1+1» почали показувати архівний контент на окремих каналах. Скільки вони можуть заробити на цьому

4 хв читання

FAST-канали Inter Media Group – «Орел і решка» і Starlight Media – «ICTV Серіали» /колаж Анастасія Решетнік

FAST-канали Inter Media Group – «Орел і решка» і Starlight Media – «ICTV Серіали» Фото колаж Анастасія Решетнік

Великі українські телегрупи Starlight Media, 1+1 media та Inter Media Group знайшли дешевий спосіб частково компенсувати обвал рекламного ринку. Вони почали виводити свої популярні програми і серіали в окремі канали на ОТТ-платформах. Один канал може приносити до 1,5 млн грн заробітку на місяць. Що це дає лідерам українського телеринку?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

У квітні медіагрупа Starlight Media створила на найбільшій ОТТ-платформі Megogо окремий канал «ICTV Серіали». На ньому транслюється більшість популярних серіалів «основного» ICTV. Влітку у телегрупи має зʼявитися ще один канал – з реаліті-шоу «Супермама», каже виконавча директорка каналів ICTV, ICTV2 і StarlightDoc Анастасія Штейнгауз.

Наприкінці цього тижня отримати ліцензії від Нацради з питань телебачення і радіомовлення одразу на пʼять таких каналів планує і група 1+1 media, розповідає керівник департаменту управління контенту групи 1+1 media Іван Букрєєв.  

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд