Великі українські телегрупи Starlight Media, 1+1 media та Inter Media Group знайшли дешевий спосіб частково компенсувати обвал рекламного ринку. Вони почали виводити свої популярні програми і серіали в окремі канали на ОТТ-платформах. Один канал може приносити до 1,5 млн грн заробітку на місяць. Що це дає лідерам українського телеринку?
У квітні медіагрупа Starlight Media створила на найбільшій ОТТ-платформі Megogо окремий канал «ICTV Серіали». На ньому транслюється більшість популярних серіалів «основного» ICTV. Влітку у телегрупи має зʼявитися ще один канал – з реаліті-шоу «Супермама», каже виконавча директорка каналів ICTV, ICTV2 і StarlightDoc Анастасія Штейнгауз.
Наприкінці цього тижня отримати ліцензії від Нацради з питань телебачення і радіомовлення одразу на пʼять таких каналів планує і група 1+1 media, розповідає керівник департаменту управління контенту групи 1+1 media Іван Букрєєв.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.