«Сільпо» з 2023 року залучає до роботи неповнолітніх. Зараз вони працюють у 82% магазинів. Аналогічним шляхом пішли McDonald’s, «Аврора», «Епіцентр» та інші. Який результат?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Просити у батьків новий телефон чи самому на нього заробити у Prostor?» – з таким посилом співробітники drogerie-ритейлера Prostor запустили соціальну кампанію серед своїх дітей.
Роботою зацікавилися не лише діти співробітників, але й інші підлітки, каже СЕО Prostor Петро Чередніченко. Кампанію вирішили масштабувати перед літніми канікулами: встановили посади, які можуть обійняти неповнолітні, та їхній оклад.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.