Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Менше цукру та алкоголю. Що драйвить ринок функціональних напоїв і хто на ньому заробляє?

3 хв читання

Ринок комбучі зростає у світі та в Україні /Надано пресслужбою компанії «Живий квас»

Ринок комбучі зростає у світі та в Україні Фото Надано пресслужбою компанії «Живий квас»

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:20 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:20

Тренд на здоровий спосіб життя стимулює розвиток ринку функціональних напоїв. Хто з українських компаній вже розгледів перспективну нішу, потенціал якої оцінюється у $100-150 млн на рік?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Ринок функціональних вод зростатиме рок до року Х10 і може відкусити 10-15% від ринку столових», – вважає власник «Аква-Миргород» Олег Міщенко. В 2024 році його компанія випустила на ринок воду «Aqua-Миргород D3» з вітаміном D.

Функціональні напої – це вода з доданням вітамінів, мінералів, електролітів, адаптогенів, ботанічних екстрактів. Під це визначення також потрапляє комбуча – ферментований напій на основі чайного гриба. Її продажі зростають в Україні та світі.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні