Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Мільярдні апетити до M&A. МХП Юрія Косюка шукає варіанти розширення на кулінарному та ресторанному ринках. Скільки він готовий вкласти у трансформацію

3 хв читання

У портфелі МХП 16 кулінарних брендів та понад 1500 торгових точок /надано пресслужбою

У портфелі МХП 16 кулінарних брендів та понад 1500 торгових точок Фото надано пресслужбою

Найбільший в Україні виробник курятини МХП Юрія Косюка планує розширятись. В роботі угоди з придбання на понад $200 млн (8,2 млрд грн), каже Forbes заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля. Що і чому купуватиме компанія, на яких умовах планує співпрацювати з ресторанами та чому робить ставку на експорт? Інтерв'ю.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Трансформація МХП із сировинної у кулінарну компанію триває з 2019 року. Холдинг робить ставку на виробництво та продажах готової їжі та напівфабрикатів. «Тепер ми хочемо розвивати експорт, тому приділяємо значну увагу проєктам, які мають експортний потенціал», – каже Forbes заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля

Після майже двох років затишшя у 2024-му МХП придбав одразу три компанії вартістю до $35 млн: «М’ясний хутір», «Овочеву скарбницю» та KTL Ukraine. У найближчі роки МХП не планує збавляти обертів. «Зараз ми працюємо над угодами загальною вартістю понад $200 млн», – каже Зозуля.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні