Найбільший в Україні виробник курятини МХП Юрія Косюка планує розширятись. В роботі угоди з придбання на понад $200 млн (8,2 млрд грн), каже Forbes заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля. Що і чому купуватиме компанія, на яких умовах планує співпрацювати з ресторанами та чому робить ставку на експорт? Інтерв'ю.
Трансформація МХП із сировинної у кулінарну компанію триває з 2019 року. Холдинг робить ставку на виробництво та продажах готової їжі та напівфабрикатів. «Тепер ми хочемо розвивати експорт, тому приділяємо значну увагу проєктам, які мають експортний потенціал», – каже Forbes заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля.
Після майже двох років затишшя у 2024-му МХП придбав одразу три компанії вартістю до $35 млн: «М’ясний хутір», «Овочеву скарбницю» та KTL Ukraine. У найближчі роки МХП не планує збавляти обертів. «Зараз ми працюємо над угодами загальною вартістю понад $200 млн», – каже Зозуля.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.