Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Мільярдні апетити до M&A. МХП Юрія Косюка шукає варіанти розширення на кулінарному та ресторанному ринках. Скільки він готовий вкласти у трансформацію

3 хв читання

У портфелі МХП 16 кулінарних брендів та понад 1500 торгових точок /надано пресслужбою

У портфелі МХП 16 кулінарних брендів та понад 1500 торгових точок Фото надано пресслужбою

Найбільший в Україні виробник курятини МХП Юрія Косюка планує розширятись. В роботі угоди з придбання на понад $200 млн (8,2 млрд грн), каже Forbes заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля. Що і чому купуватиме компанія, на яких умовах планує співпрацювати з ресторанами та чому робить ставку на експорт? Інтерв'ю.

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

Трансформація МХП із сировинної у кулінарну компанію триває з 2019 року. Холдинг робить ставку на виробництво та продажах готової їжі та напівфабрикатів. «Тепер ми хочемо розвивати експорт, тому приділяємо значну увагу проєктам, які мають експортний потенціал», – каже Forbes заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля

Після майже двох років затишшя у 2024-му МХП придбав одразу три компанії вартістю до $35 млн: «М’ясний хутір», «Овочеву скарбницю» та KTL Ukraine. У найближчі роки МХП не планує збавляти обертів. «Зараз ми працюємо над угодами загальною вартістю понад $200 млн», – каже Зозуля.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд