Наприкінці 2023 року в центрі містечка Голлівуд, поруч із Маямі, Тарас Мороз відкрив магазин-кавʼярню Farmer`s Milk. У заклад він інвестував понад $1 млн та пройшов довге погодження від місцевої влади. Тепер його мета – створити франчайзингову мережу у великих американських містах. Чи є шанси?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«З Новим роком! Новий початок покладено», – написав 1 січня на своїй Facebook-сторінці засновник мережі «Молоко від фермера» Тарас Мороз. Разом із командою він відкрив новий bakery (магазин+кавʼярня) Farmer`s Milk у Голлівуді у приміщенні, де раніше розташовувався Starbucks.
«Ми аналізували ринок декількох країн, щоб розпочати масштабування, зокрема Туреччину, Польщу та Велику Британію», – каже Мороз. Найперспективнішими виявилися США. «Конкурентів немає – у Флориді та великих містах (Нью-Йорку, Лос-Анджелесі) взагалі немає закладів з акцентом на молочні продукти», – запевняє він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.