Наприкінці 2023 року в центрі містечка Голлівуд, поруч із Маямі, Тарас Мороз відкрив магазин-кавʼярню Farmer`s Milk. У заклад він інвестував понад $1 млн та пройшов довге погодження від місцевої влади. Тепер його мета – створити франчайзингову мережу у великих американських містах. Чи є шанси?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«З Новим роком! Новий початок покладено», – написав 1 січня на своїй Facebook-сторінці засновник мережі «Молоко від фермера» Тарас Мороз. Разом із командою він відкрив новий bakery (магазин+кавʼярня) Farmer`s Milk у Голлівуді у приміщенні, де раніше розташовувався Starbucks.
«Ми аналізували ринок декількох країн, щоб розпочати масштабування, зокрема Туреччину, Польщу та Велику Британію», – каже Мороз. Найперспективнішими виявилися США. «Конкурентів немає – у Флориді та великих містах (Нью-Йорку, Лос-Анджелесі) взагалі немає закладів з акцентом на молочні продукти», – запевняє він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.