Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Молочний Starbucks. Засновник магазинів «Молоко від фермера» Тарас Мороз відкрив у США перший заклад і створює там франчайзингову мережу. На що він розраховує

2 хв читання

Farmer`s Milk,  США, Тарас Мороз /надано Farmer`s Milk

Тарас Мороз, засновник мережі «Молоко вид фермера» та Farmer`s Milk. Перший заклад мережі у США називається Farmer`s Milk Фото надано Farmer`s Milk

Наприкінці 2023 року в центрі містечка Голлівуд, поруч із Маямі, Тарас Мороз відкрив магазин-кавʼярню Farmer`s Milk. У заклад він інвестував понад $1 млн та пройшов довге погодження від місцевої влади. Тепер його мета – створити франчайзингову мережу у великих американських містах. Чи є шанси?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«З Новим роком! Новий початок покладено», – написав 1 січня на своїй Facebook-сторінці засновник мережі «Молоко від фермера» Тарас Мороз. Разом із командою він відкрив новий bakery (магазин+кавʼярня) Farmer`s Milk у Голлівуді у приміщенні, де раніше розташовувався Starbucks.  

«Ми аналізували ринок декількох країн, щоб розпочати масштабування, зокрема Туреччину, Польщу та Велику Британію», – каже Мороз. Найперспективнішими виявилися США. «Конкурентів немає – у Флориді та великих містах (Нью-Йорку, Лос-Анджелесі) взагалі немає закладів з акцентом на молочні продукти», – запевняє він. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд