Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Молочний Starbucks. Засновник магазинів «Молоко від фермера» Тарас Мороз відкрив у США перший заклад і створює там франчайзингову мережу. На що він розраховує

2 хв читання

Farmer`s Milk,  США, Тарас Мороз /надано Farmer`s Milk

Тарас Мороз, засновник мережі «Молоко вид фермера» та Farmer`s Milk. Перший заклад мережі у США називається Farmer`s Milk Фото надано Farmer`s Milk

Наприкінці 2023 року в центрі містечка Голлівуд, поруч із Маямі, Тарас Мороз відкрив магазин-кавʼярню Farmer`s Milk. У заклад він інвестував понад $1 млн та пройшов довге погодження від місцевої влади. Тепер його мета – створити франчайзингову мережу у великих американських містах. Чи є шанси?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«З Новим роком! Новий початок покладено», – написав 1 січня на своїй Facebook-сторінці засновник мережі «Молоко від фермера» Тарас Мороз. Разом із командою він відкрив новий bakery (магазин+кавʼярня) Farmer`s Milk у Голлівуді у приміщенні, де раніше розташовувався Starbucks.  

«Ми аналізували ринок декількох країн, щоб розпочати масштабування, зокрема Туреччину, Польщу та Велику Британію», – каже Мороз. Найперспективнішими виявилися США. «Конкурентів немає – у Флориді та великих містах (Нью-Йорку, Лос-Анджелесі) взагалі немає закладів з акцентом на молочні продукти», – запевняє він. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні