Імпорт електричних авто з 2022 року зріс утричі, до $4,6 млрд. Одна з причин – пільгові умови ввезення, що роблять їх на понад 20% вигіднішими за купівлю авто на пальному. Проте офіційні автодилери виступають проти продовження пільг. Чому та хто заробляє на продажах електрокарів?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
У вересні група компаній Electri4ka з розмахом святкувала відкриття свого другого автосалону в Дніпрі. Лилося ігристе, завітав український комік Юрій Ткач.«Це перший преміальний салон, – каже співвласник Electri4ka Олександр Гавреш. – У ньому тільки автомобілі ціною понад $50 000».
Electri4ka продала перший електрокар у 2020 році, каже Гавреш. На жовтень 2025-го група продає по 300–500 машин за місяць – онлайн і через мережу власних салонів у шести містах. «Виторг за рік зріс більш ніж удвічі, відкрили три нові салони», – каже Гавреш. Він не захотів називати фінпоказники компанії. Встановити консолідований виторг групи з реєстрів неможливо.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.