Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Ще не гігант e-commerce, але з оцінкою у €140 млн та котируванням на Варшавській фондовій біржі. Як Кшиштоф Байолек розвиває Answear.com

5 хв читання

Кшиштоф Байолек, онлайн-магазин Answear.com, одяг Medicine /Answear

Кшиштоф Байолек, засновник онлайн-магазину взуття, одягу та аксесуарів Answear.com та мережі фізичних магазинів Medicine. Фото Answear

Платформа взуття, одягу та аксесуарів Answear.com Кшиштофа Байолека зростає у Польщі швидше, ніж лідери ринку, а вихід на іноземні ринки приносить бажані результати. Його мережа фізичних магазинів Medicine, яка працює навіть зараз в Україні, щорічно збільшує доходи на понад €20 млн. Forbes Polska дізнався більше про ветерана e-commerce Польщі.

У 2008-му польський LPP, зараз найбільший ритейлер одягу в Східній Європі, заплатив Кшиштофу Байолеку, його брату Аркадіушу і Яну Пільхам майже €94 млн за їхню компанію Artman, якій належали бренди House і Mohito. Байолеку, який заснував компанію у 1990-х, тоді дісталося трохи більше як €28 млн. Але світ одягу він не полишив.

Сьогодні Кшиштофу Байолеку належить інтернет-магазин одягу та аксесуарів Answear.com, який котирується на Варшавській фондовій біржі і який оцінюють у €140,8 млн. Він разом із братом створив цю платформу з нуля 14 років тому. Їм належить більш ніж половина акцій Answear.com, і продавати це дітище Кшиштоф не збирається. Навпаки, із синами розширює родинний бізнес.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні