Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Ще не гігант e-commerce, але з оцінкою у €140 млн та котируванням на Варшавській фондовій біржі. Як Кшиштоф Байолек розвиває Answear.com

5 хв читання

Кшиштоф Байолек, онлайн-магазин Answear.com, одяг Medicine /Answear

Кшиштоф Байолек, засновник онлайн-магазину взуття, одягу та аксесуарів Answear.com та мережі фізичних магазинів Medicine. Фото Answear

Платформа взуття, одягу та аксесуарів Answear.com Кшиштофа Байолека зростає у Польщі швидше, ніж лідери ринку, а вихід на іноземні ринки приносить бажані результати. Його мережа фізичних магазинів Medicine, яка працює навіть зараз в Україні, щорічно збільшує доходи на понад €20 млн. Forbes Polska дізнався більше про ветерана e-commerce Польщі.

У 2008-му польський LPP, зараз найбільший ритейлер одягу в Східній Європі, заплатив Кшиштофу Байолеку, його брату Аркадіушу і Яну Пільхам майже €94 млн за їхню компанію Artman, якій належали бренди House і Mohito. Байолеку, який заснував компанію у 1990-х, тоді дісталося трохи більше як €28 млн. Але світ одягу він не полишив.

Сьогодні Кшиштофу Байолеку належить інтернет-магазин одягу та аксесуарів Answear.com, який котирується на Варшавській фондовій біржі і який оцінюють у €140,8 млн. Він разом із братом створив цю платформу з нуля 14 років тому. Їм належить більш ніж половина акцій Answear.com, і продавати це дітище Кшиштоф не збирається. Навпаки, із синами розширює родинний бізнес.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні