Магазини Reserved, Sinsay, Cropp і Mohito продовжують працювати в Росії під новою вивіскою /Shutterstock
Категорія
Новини
Дата

Великий польський ритейлер LPP подешевшав на третину після звинувачення, що його вихід з Росії – фейк

Магазини Reserved, Sinsay, Cropp і Mohito продовжують працювати в Росії під новою вивіскою Фото Shutterstock

Власник магазинів Reserved, Sinsay, Cropp і Mohito імітував вихід з російського ринку, йдеться у звіті американської дослідницької компанія Hindenburg Research. Це спричинило падіння акцій компанії на 35%. В LPP назвали звіт дезінформаційною атакою.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Акції одного з найбільших ритейлерів одягу у Східній Європі – польського LPP – впали на 35% на торгах у Варшаві. Причина — доповідь «вбивць компаній» з Hindenburg Research.
  • Попри заяву про вихід LPP з російського ринку у 2022 році, загальний виторг компанії у 2022-2023 фінансовому році все одно збільшився на 40,5%, йдеться в розслідуванні. «Ми вважаємо, що LPP змогла опублікувати такі чудові результати, тому що її відмова від російського бізнесу була фальсифікацією», – написали в Hindenburg.
  • До лютого 2022 року Росія була найбільшим міжнародним ринком для LPP, на який припадало близько 19,2% доходу з 553 магазинів.
  • 28 квітня 2022 року LPP оголосила про плани ліквідувати свій російський підрозділ. Вже за кілька тижнів, 19 травня 2022 року, власники Sinsay та Cropp оголосили про продаж російського бізнесу китайському консорціуму Re Trading за $382 млн. Як виявилось, покупцем виступила дубайська компанія Far East Services, яка була зареєстрована лише за день до досягнення угоди про продаж російської дочірньої компанії LPP, й не має звʼязків із Китаєм.
  • У грудні 2023 року Hindenburg відправили таємних покупців до флагманських магазинів Far East Services у Москві та Санкт-Петербурзі. Майже весь одяг мав ідентичний дизайн і колір до колекцій осінь/зима в онлайн-каталогах LPP у Польщі.
  • Поставки товару відбувалися ймовірно через Казахстан, зазначили Hindenburg. LPP поставила своїй казахстанській дочірній компанії товарів на суму близько $755 млн у 2023 році, незважаючи на те, що на Казахстан припадає лише 1% фізичних магазинів LPP.
  • «Йому було зовсім наплювати на якусь там війну Росії з Україною», — сказав джерело Hindenburg про ставлення засновника LPP Марека Пехоцькі.
  • В компанії LPP звіт назвали дезінформаційною атакою. «Не можна виключити, що така діяльність може бути спробою отримати вплив на компанію», — йдеться в заяві LPP, опублікованій в польських ЗМІ. 

Контекст

Виручка польського ритейлера LPP в Україні склала 7,4 млрд грн у 2023 році, свідчать дані Youcontrol.

Компанія відкрила свій перший магазин в Україні в 2003 році. Компанія вже вивела на наш ринок усі свої п’ять брендів. Її портфель охоплював 144 магазини Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay станом на грудень 2023 року, які сукупно займали 134 675 кв. м. Найбільше магазинів у Sinsay – 55.

LPP Group – лідер не лише серед польських ритейл-компаній в Україні, а й серед інших іноземних брендів у сегменті fast fashion. Вона «тримає» 10% організованого ритейлу, підрахували в Pro-Consulting. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні