Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Мета – дотягнути до 7 млрд грн». Новий СЕО мережі Prostor – про перезапуск інтернет-магазину, конкуренцію з EVA та умови для переїзду з Дніпра. Перше інтервʼю

9 хв читання

Prostor Ehttps://admin.forbes.ua/uk/articlesVA ритейл Watsons /з особистого архіву

CЕО Prostor Петро Чередніченко Фото з особистого архіву

Власник мережі Prostor Вадим Тугай у квітні змінив СЕО. Новим керівником став колишній комерційний директор центрального регіону мережі «Сільпо» Петро Чередніченко. Його виклики – перебудова інтернет-магазину та пошук нових форматів мережі. Як Чередніченко наздоганятиме EVA і чому не хоче купувати Watsons?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Петро Чередніченко, 39, потрапив у ритейл, коли ще був студентом. Першим і єдиним роботодавцем до Prostor стала Fozzy Group Володимира Костельмана.

Чередніченко починав з охоронця у «Сільпо». За 16 років змінив декілька посад та доріс до комерційного директора Центрального регіону мережі. «Зрозумів для себе, що потрібно рухатися далі», – каже Чередніченко.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні