Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Мета – дотягнути до 7 млрд грн». Новий СЕО мережі Prostor – про перезапуск інтернет-магазину, конкуренцію з EVA та умови для переїзду з Дніпра. Перше інтервʼю

9 хв читання

Prostor Ehttps://admin.forbes.ua/uk/articlesVA ритейл Watsons /з особистого архіву

CЕО Prostor Петро Чередніченко Фото з особистого архіву

Власник мережі Prostor Вадим Тугай у квітні змінив СЕО. Новим керівником став колишній комерційний директор центрального регіону мережі «Сільпо» Петро Чередніченко. Його виклики – перебудова інтернет-магазину та пошук нових форматів мережі. Як Чередніченко наздоганятиме EVA і чому не хоче купувати Watsons?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Петро Чередніченко, 39, потрапив у ритейл, коли ще був студентом. Першим і єдиним роботодавцем до Prostor стала Fozzy Group Володимира Костельмана.

Чередніченко починав з охоронця у «Сільпо». За 16 років змінив декілька посад та доріс до комерційного директора Центрального регіону мережі. «Зрозумів для себе, що потрібно рухатися далі», – каже Чередніченко.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні