Максим Шкіль – про відносини між бізнесом і владою, мільярдні державні замовлення та борги, дорогі авто та плани за межами України.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Компанія Autostrada Максима Шкіля, 40, стала відомою в Україні з початком президентської програми «Велике будівництво». Вона – один із лідерів ринку разом з двома іншими гравцями: «Автомагістраль-Південь» та «донькою» турецької Onur.
У воєнний час будівництво доріг не на часі. У бюджеті 2024-го гроші Дорожнього фонду, з яких Агентство відновлення (а раніше «Укравтодор») фінансували будівництво і ремонт магістралей, передали напряму в бюджет. Виглядає так, що Autostrada адаптувалася до нових реалій. Замість доріг вона отримує підряди на будівництво мостів, водогонів та захисту для об’єктів енергетики. Завдяки цьому Шкілю вдається зберігати загальний виторг групи на рівні 10–12 млрд грн.
Проте його ім’я на слуху не лише через виграні держтендери, а й через небізнесові події. Пів року тому Шкіль за допомогою журналіста УП Михайла Ткача розіграв на аукціоні свій Maybach – отримані 30 млн грн пішли на ЗСУ. 21 квітня бізнесмен на своїй Facebook-сторінці зробив публічним конфлікт працівника департаменту стратегічних розслідувань Нацполіції з персоналом і відвідувачами київського ресторану GoodWine. Оперативника того ж дня звільнили.
У великому інтерв’ю Forbes Шкіль розповідає, чому пішов на публічність у цій історії, коли націлився на будівництво метрополітену і на чому зароблятиме у 2030 році.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.