У Всесвітній день розпродажів, який у 2024 році припадає на 29 листопада, бізнес традиційно змагається за гаманець споживача. Яких помилок припускаються продавці товарів з року в рік і як споживачі могли би більше економити на «Чорну пʼятницю»? Forbes Ukraine розпитав чотири дослідницькі компанії – Deloitte Ukraine, Kantar Ukraine, GfK-An NIQ Company та «Admitad Україна».
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Чорна п'ятниця – 2024» вимагає змін. П’ять помилок у ритейлі
Фальшиві знижки шкодять репутації
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.