У Всесвітній день розпродажів, який у 2024 році припадає на 29 листопада, бізнес традиційно змагається за гаманець споживача. Яких помилок припускаються продавці товарів з року в рік і як споживачі могли би більше економити на «Чорну пʼятницю»? Forbes Ukraine розпитав чотири дослідницькі компанії – Deloitte Ukraine, Kantar Ukraine, GfK-An NIQ Company та «Admitad Україна».
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про бренд одягу One By One, який з 2022 року відкрив 17 магазинів, а виторг в 2024 році наближається до 500 млн грн 👉 Дивіться за цим лінком
«Чорна п'ятниця – 2024» вимагає змін. П’ять помилок у ритейлі
Фальшиві знижки шкодять репутації
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.