Президент Київстар: як підвищити ВВП країни завдяки впровадженню технологій
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Президент Київстар: як підвищити ВВП країни завдяки впровадженню технологій

Олександр Комаров, CEO Київстар, про повсюдне інтернет-покриття в Україні, рішення для бізнесу в умовах пандемії та зростання ВВП завдяки новим технологіям.

Розвиток 4G в Україні

До 2018 року Україна була єдиною країною в Європі й однією з небагатьох у світі, де жителі не мали доступу до швидкісної мобільної передачі даних стандарту 4G. Операторам банально не вистачало радіочастотного ресурсу для розвитку нових мобільних технологій, а державній владі – послідовності. 

Ситуація суттєво змінилась завдяки консолідації зусиль усіх мобільних операторів і регулятора, а також багато в чому завдяки конструктивній позиції Київстар: ми передали державі частину своїх проліцензованих частот у діапазонах 1800 МГц і 900 МГц, які були перерозподілені між іншими мобільними операторами.

2019 року мобільні оператори й Уряд підписали Меморандум, за яким галузь взяла на себе зобов’язання забезпечити максимальне покриття країни послугами швидкісного мобільного інтернету, а Уряд – гарантувати належну підтримку, зокрема забезпечення прогнозованості та обмеження податкового регулювання. Ми сподіваємось, що Уряд дотримуватиметься домовленостей з мобільними операторами, адже ми свої зобов’язання виконуємо, навіть із суттєвим випередженням.

Олександр Комаров, CEO Київстар

Олександр Комаров, CEO Київстар

За три роки Київстар побудував найбільшу в Україні мережу 4G. Сьогодні майже 90% населення живе і працює там, де є доступ до зв’язку 4G. До кінця року ми плануємо завершити покриття швидкісним інтернетом чотирьох автошляхів міжнародного значення, а це 1830 км доріг, і продовжити вдосконалення покриття, якості та ємності мережі. 

Нові рішення для клієнтів

У 2021 році кількість абонентів, які використовують цифрові канали самообслуговування (Мій Київстар), збільшилася на 91%. 

Пріоритетним напрямом для нас є розвиток конвергентних сервісів, які обʼєднують кілька послуг в одному пакеті

Наприклад – послуги мобільного звʼязку, «Домашнього інтернету» і телебачення, якими можна користуватись за єдиним рахунком. Це не лише зручно, а й фінансово вигідно для абонента. Ми пропонуємо цифрові продукти, які створюють додаткові цінності у найрізноманітніших сферах: телебачення, онлайн-кінотеатр, персональні фінанси, телемедицина, радіо.

Курс на хмарні рішення та Big Data

Бізнес адаптувався до умов пандемії, і навіть якщо буде нова хвиля захворюваності, більшість компаній технічно готові до викликів. У цьому велика заслуга телеком-операторів. Ми з перших днів пандемії запропонували готові рішення для організації дистанційних робочих місць та керування бізнес-процесами у будь-якому місці. Головними драйверами цих послуг стали Big Data і хмарні сервіси.

Кількість таких підключень стрімко зростає. Зокрема, порівняно з 2020 роком кількість підключень цифрових рішень для віддалених робочих місць у мережі Київстар зросла на 281%. Комбінуючи традиційні телекомунікаційні сервіси із хмарними рішеннями Microsoft, а також з компетенціями сервісних команд, ми допомогли нашим клієнтам комплексно вирішувати питання digital-трансформації.

Диджиталізація міст і сіл

Збільшення проникнення мобільного широкосмугового доступу до інтернету на 10% спричинює зростання ВВП країни на 3%. Тому ми продовжуємо будівництво мереж 4G. 

Приємно бачити, що наші зусилля змінюють Україну на краще. Наприклад, порівняно з 2018 роком споживання мобільного інтернету на абонента збільшилося майже на 250%. А кількість абонентів 4G у мережі Київстар перевищила 10 млн. Нові технології допомагають подолати «розрив» в якості життя між містом і селом. Якщо у 2020 році мобільним інтернетом у міській місцевості користувалися вдвічі більше, ніж у сільській (6 Гб на абонента в місті й 3 Гб у селі), то в 2021 році показники зрівнялись та продовжують стрімко зростати.

Інвестиції в Україну

Ми хочемо бачити Україну сучасною, процвітаючою країною з потужною технологічною інфраструктурою, тому готові продовжувати інвестувати, впроваджувати нові цифрові продукти і допомагати країні

Київстар виконує свої зобов’язання перед Урядом і продовжить розвивати 4G навіть у селах, де щільність населення дуже низька, а будівництво базових станцій є збитковим. У найближчі два-три роки плануємо вкласти у розвиток 4G ще близько 5 млрд грн.

У 2020 році наші капітальні витрати (6 млрд грн) становили 1,3% від обсягу всіх капітальних інвестицій в Україну. За 24 роки роботи в Україні наші інвестиції у розвиток телеком-ринку становили $6 млрд. Це пояснює, як «Київстар» став лідером за кількістю клієнтів, швидкістю передачі даних і територією покриття.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Топ-100 приватних компаній | Кращі міста для бізнесу