Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Продажі злетіли». Мільйони користувачів monobank та його маркетплейсу шукають віртуальні лимони, система – перевантажена. Який результат для бізнесу?

3 хв читання

Monobank досяг позначки у 10 млн клієнтів і 16 жовтня запустив у своєму застосунку гру «Полювання на лимони» /ілюстрація Вероніка Нановська

У застосунку monobank стартувала гра з пошуком віртуальних лимонів. На кону – шоколадні монети, нові iPhone та поїздка в Діснейленд. Фото ілюстрація Вероніка Нановська

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:03 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:03

Monobank досяг позначки у 10 млн клієнтів і 16 жовтня запустив у своєму застосунку гру «Полювання на лимони». Учасники шукають віртуальні цитрусові, щоб виграти техніку або бонуси. Акція залучила понад 2 мільйони учасників за добу й спричинила проблеми з платежами. А також спричинила буст продажів через інший проєкт mono – маркетплейс monomarket.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Коли «лимон» у monobank зʼявився на розетці Ajax Socket Black у каталозі MOYO, продажі цього товару злетіли, каже CMO MOYO Максим Левченко. За кілька годин попит на розетки, павербанки та зарядні станції зріс на десятки відсотків: гра від monobank Lemon Game вплинула не лише на емоції користувачів, а й на показники партнерів маркетплейсу market by mono.

Як виявилось зрештою – стимулювати користувачів купувати товари на маркетплейсі, запущеному минулої осені, ймовірно, було основною ідеєю кампанії. Для участі у розіграші головного призу – авто BMW 3 Series – потрібно було придбати товар у market by mono вартістю від 1000 до 3000 грн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні