Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

П’ять висновків із Black Friday. Що купували і скільки витрачали в Україні в Чорну пʼятницю 2024 – результати найбільших мереж

3 хв читання

Чорна пʼятниця в Україні /Ілюстрація Shutterstock

Виторг магазинів «JYSK Україна» в період Чорної п’ятниці перевищив 500 млн грн, каже Country Director компанії Євген Іваниця Фото Ілюстрація Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:36 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:36

Forbes Ukraine проаналізував попередні результати продажів Rozetka, Comfy, «Алло», «Фокстрот», «Епіцентру», «JYSK Україна» та market by monobank. Про що вони свідчать

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Українці витратили на Чорну п’ятницю більше, ніж торік

Споживачі занурились у шопінг. Виторг магазинів «JYSK Україна» в період Чорної п’ятниці перевищив 500 млн грн, каже Country Director компанії Євген Іваниця. «Це рекорд виторгу за 10 днів», – додає він. Загальний приріст виторгу ритейлера склав 109% відносно періоду Чорної пʼятниці у 2023 році.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні