Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Таємні інсайди з Кремля» або «У Харкові жах!». Медіагрупи «24 канал», Starlight Media й 1+1 media заробляють сотні тисяч і мільйони доларів на своїх YouTube-каналах. Найкраще працюють клікбейти і «хороші росіяни»-експерти

3 хв читання

«24 канал», «ТСН» і «Прямий» - найпопулярніші новинні YouTube-канали в Україні /колаж Анастасія Решетнік

«24 канал», «ТСН» і «Прямий» - найпопулярніші новинні YouTube-канали в Україні Фото колаж Анастасія Решетнік

У 2023 році Youtube-канали найбільших українських медіагруп стали суттєвим джерелом доходів. Серед лідерів – «24 канал» та «Прямий». При цьому бізнес не поспішає розміщувати в таких відео рекламу. Чому медіагрупи роблять ставку на YouTube і як може розвиватися цей напрямок бізнесу

«

На YouTube каналі «24-го» до великої війни ми випускали в середньому 10–15 відео в день, а зараз 90–100», – каже диджитал-директор «24 каналу» Денис Зеленов. Раніше «24 канал» на YouTube показував тільки те, що було в телеефірі. Через велику війну форматів побільшало – зʼявилися стріми, короткі новинні відеонарізки і короткі відео – Shorts. 

Зросла і команда: з двох YouTube-редакторів до 40 людей, зазначає Зеленов. 

«24 канал» залишається лідером серед 10 найбільших інформаційних YouTube-каналів. У 2023 році він набрав 3,3 млрд переглядів. Це могло принести йому $3,1 млн, каже СЕО агенції з просування відеоконтенту в YouTube Tyshchuk Digital Hub Ольга Тищук. Це приблизний дохід саме за довгі відео, які тривають декілька хвилин, уточнює вона. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд