У 2023 році Youtube-канали найбільших українських медіагруп стали суттєвим джерелом доходів. Серед лідерів – «24 канал» та «Прямий». При цьому бізнес не поспішає розміщувати в таких відео рекламу. Чому медіагрупи роблять ставку на YouTube і як може розвиватися цей напрямок бізнесу
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«
На YouTube каналі «24-го» до великої війни ми випускали в середньому 10–15 відео в день, а зараз 90–100», – каже диджитал-директор «24 каналу» Денис Зеленов. Раніше «24 канал» на YouTube показував тільки те, що було в телеефірі. Через велику війну форматів побільшало – зʼявилися стріми, короткі новинні відеонарізки і короткі відео – Shorts.
Зросла і команда: з двох YouTube-редакторів до 40 людей, зазначає Зеленов.
«24 канал» залишається лідером серед 10 найбільших інформаційних YouTube-каналів. У 2023 році він набрав 3,3 млрд переглядів. Це могло принести йому $3,1 млн, каже СЕО агенції з просування відеоконтенту в YouTube Tyshchuk Digital Hub Ольга Тищук. Це приблизний дохід саме за довгі відео, які тривають декілька хвилин, уточнює вона.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.