Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:22 хвилин
Київський виробник «ВіЯр» оцифровізував український ринок меблів, а тепер шаленими темпами йде в офлайн. За два роки він збільшив мережу магазинів на третину та нарощує експорт. Що «ВіЯр» протиставить глобальним гігантам JYSK та IKEA?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення
До середини 2010-х українських ринок меблів – це купа розрізнених дилерів, які в сіру займалися порізкою плит, фурнітурою, продажем комплектуючих, каже прессекретар «Кроноспан Україна» Юрій Дюг. Завдяки впровадженню зручного ІТ-сервісу та чітких стандартів, «ВіЯр» переконав значну частину меблевиків працювати в «білу», додає він.
«ВіЯр» – це як Uber на українському меблевому ринку – агрегатор, який обʼєднав виробників і замовників, каже Дюг. На сайті компанії представлено близько 45 брендів меблевої фурнітури та плитних матеріалів, і 53 бренди побутової техніки та сантехніки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.