Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Uber у світі меблів йде в офлайн. «ВіЯр» будує власну мережу по всій Україні та в ЄС. Які шанси у київської компанії посунути JYSK та IKEA

3 хв читання

меблі «ВіЯр» /надано пресслужбою

«ВіЯр» за час війни збільшила мережу власних магазинів на третину і відкрила перший шоурум в Польщі. Які в неї шанси стати українською IKEA Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:22 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:22

Київський виробник «ВіЯр» оцифровізував український ринок меблів, а тепер шаленими темпами йде в офлайн. За два роки він збільшив мережу магазинів на третину та нарощує експорт. Що «ВіЯр» протиставить глобальним гігантам JYSK та IKEA?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення

До середини 2010-х українських ринок меблів – це купа розрізнених дилерів, які в сіру займалися порізкою плит, фурнітурою, продажем комплектуючих, каже прессекретар «Кроноспан Україна» Юрій Дюг. Завдяки впровадженню зручного ІТ-сервісу та чітких стандартів, «ВіЯр» переконав значну частину меблевиків працювати в «білу», додає він.

«ВіЯр» – це як Uber на українському меблевому ринку – агрегатор, який обʼєднав виробників і замовників, каже Дюг. На сайті компанії представлено близько 45 брендів меблевої фурнітури та плитних матеріалів, і 53 бренди побутової техніки та сантехніки.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні