Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Uber у світі меблів йде в офлайн. «ВіЯр» будує власну мережу по всій Україні та в ЄС. Які шанси у київської компанії посунути JYSK та IKEA

3 хв читання

меблі «ВіЯр» /надано пресслужбою

«ВіЯр» за час війни збільшила мережу власних магазинів на третину і відкрила перший шоурум в Польщі. Які в неї шанси стати українською IKEA Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:22 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:22

Київський виробник «ВіЯр» оцифровізував український ринок меблів, а тепер шаленими темпами йде в офлайн. За два роки він збільшив мережу магазинів на третину та нарощує експорт. Що «ВіЯр» протиставить глобальним гігантам JYSK та IKEA?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

До середини 2010-х українських ринок меблів – це купа розрізнених дилерів, які в сіру займалися порізкою плит, фурнітурою, продажем комплектуючих, каже прессекретар «Кроноспан Україна» Юрій Дюг. Завдяки впровадженню зручного ІТ-сервісу та чітких стандартів, «ВіЯр» переконав значну частину меблевиків працювати в «білу», додає він.

«ВіЯр» – це як Uber на українському меблевому ринку – агрегатор, який обʼєднав виробників і замовників, каже Дюг. На сайті компанії представлено близько 45 брендів меблевої фурнітури та плитних матеріалів, і 53 бренди побутової техніки та сантехніки.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні