Руйнівна війна має непередбачуваний наслідок – сотні українських підприємців наважилися спробувати свої сили на ринках ЄС. Forbes дослідив, що український бізнес пропонує іноземцям і з якими викликами стикається під час експансії.
Forbes Ukraine з першого номера досліджує український експорт. У воєнному 2022‐му статистика невтішна: експорт товарів скоротився на 35,1% і становив $44,1 млрд, а послуг – зменшився на 28,2%, до $9,2 млрд. Причини падіння: тимчасова окупація територій, руйнування сотень виробництв і логістичні складнощі.
Втім за макропоказниками є інший тренд: бізнес активізувався, експортерами стали ті, хто ніколи цим не займався. І йдеться не про відомі кейси – «Нової пошти», Rozetka чи «Дніпро‐М». Сотні малих і середніх компаній відкривають для себе західні ринки і знайомлять мешканців ЄС із продукцією та сервісами Made in Ukraine.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.