Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Вбивця AliExpress. Маркетплейс Temu наздогнав китайського конкурента за трафіком в Україні. Чи загрожує він Rozetka

3 хв читання

Маркетплейс Temu /Ілюстрація Shutterstock

В Україні у Temu вибухове зростання: у травні показники Temu майже зрівнялися з AliExpress за трафіком Фото Ілюстрація Shutterstock

За весну 2024 року трафік маркетплейсу Temu в Україні зріс більш ніж вдесятеро – до 9,96 млн відвідувачів. Це майже стільки ж, як в AliExpress, але втричі менше, ніж у Rozetka. Українським маркетплейсам варто напружитись?

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

За два роки існування Temu досяг щомісячного трафіку чверть мільярда користувачів, свідчать дані SimilarWeb. «Такої динаміки зростання не показав жоден маркетплейс у світі», – говорить CEO агентства інтернет-маркетингу Webpromo Юрій Копишинський.

У травні 2024 року 222,8 млн унікальних користувачів 544,1 млн разів відвідали вебсайт Temu. Маркетплейс перегнав за трафіком Etsy та наздоганяє AliExpress, свідчать дані Elit-Web на основі Similarweb. Застосунок Temu завантажили 200 млн разів на AppStore та ще 100 млн – на Google Play, підрахували в компанії Devlight. 

Через стрімке зростання платформи Єврокомісія застосувала до Temu найсуворіші обмеження, йдеться на сайті ЄС. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд