За весну 2024 року трафік маркетплейсу Temu в Україні зріс більш ніж вдесятеро – до 9,96 млн відвідувачів. Це майже стільки ж, як в AliExpress, але втричі менше, ніж у Rozetka. Українським маркетплейсам варто напружитись?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
За два роки існування Temu досяг щомісячного трафіку чверть мільярда користувачів, свідчать дані SimilarWeb. «Такої динаміки зростання не показав жоден маркетплейс у світі», – говорить CEO агентства інтернет-маркетингу Webpromo Юрій Копишинський.
У травні 2024 року 222,8 млн унікальних користувачів 544,1 млн разів відвідали вебсайт Temu. Маркетплейс перегнав за трафіком Etsy та наздоганяє AliExpress, свідчать дані Elit-Web на основі Similarweb. Застосунок Temu завантажили 200 млн разів на AppStore та ще 100 млн – на Google Play, підрахували в компанії Devlight.
Через стрімке зростання платформи Єврокомісія застосувала до Temu найсуворіші обмеження, йдеться на сайті ЄС.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.