Завдяки співпраці із мегапопулярними інфлюенсерами та спонсорським угодам із творцями подкастів Magic Spoon переконала людей платити $40 за пластівці з інтернету
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Відвідавши захід, де навчали перетворювати комах на екологічний протеїн, студенти Університету Брауна Ґабі Льюїс і Ґреґ Севітц захопилися цвіркунами. Час між філософією і англійською вони витрачали на вирощування цвіркунів і перетворення їх на протеїновий порошок, який можна додавати у коктейлі або домашні батончики.
Невдовзі після випуску хлопці перетворили своє захоплення на повноцінну роботу, запустивши компанію цвіркунового протеїну Exo навесні 2013-го. На початку 2014-го вони звернулися до шеф-кухаря із зіркою «Мішлен» Кайла Коннотона, щоб він створив протеїнові батончики на основі цвіркунів зі смаком чорниці та ванілі і какао та горіха.
«Ви в житті не здогадалися б, що в них є цвіркуни, якби я не сказав», – каже нині 31-річний Льюїс, який родом із Шотландії. Їм вдалося зібрати $1,6 млн від Wild Ventures, Collaborative Funds та інших. Вони продавали свої батончики в Equinox та інших «здорових» ритейлерів. Їхні успіхи допомогли їм опинитися у списку Forbes «30 до 30» у 2016-му.
Після пʼяти років роботи вони продали компанію за нерозголошену суму гіганту їжі з комах Aspire Food Group у березні 2018-го. Коли новий протеїн пішов у маси, вони вирішили струсонути традиційну їжу для сніданку – пластівці.
Після шести місяців досліджень і перевірок вони прийшли до інвесторів із Magic Spoon – беззерновими пластівцями, які підходять для кетодієти, містять від 0 до 2 грамів цукру і 13+ грамів протеїну. На відміну від усіх інших сніданкових пластівців, новинка від Севітца і Льюїса буде продаватися за моделлю DTC (бізнес до споживача).
Джон Дюрант, інвестор, який свого часу підтримав Exo, і засновник Wild Ventures, навіть не сумнівався у тому, чи варто знову вкладати гроші у Севітца і Льюїса. «Я інвестував у компанію ще до того, як її назвали Magic Spoon, – до того, як вона стала крутим брендом з яскравою упаковкою, – виключно через співзасновників. Понад пʼять років я підтримував їх із незвичайними цвіркуновими батончиками, – розповідає він. – Продавати комах у їжі і напоях – це буквально найскладніше завдання, а Ґабі і Ґреґ продали багато батончиків з цвіркунами. Найпростіше рішення в моєму житті – це підтримати їх знову».
Три роки по тому компанія отримала $16,5 млн від інвесторів, серед яких співзасновник Allbirds Джої Цвіллінґер, засновник Harry Джефф Рейдер та інші. Хоч засновники відмовилися назвати свій виторг, але вони сказали, що отримали тризначне зростання проти минулого року.
Варто зазначити, що у компанії близько 300 000 фанатів в Instagram, що більше, ніж прихильників Kellogg’s, General Mills, Quaker Oats, Post і Kashi разом узятих. Серед відомих прихильників і музикант Questlove (який ще й інвестував у компанію).
Пластівці Magic Spoon випускаються у шести смаках, від чорниці до арахісової пасти, а продаються по 4 пачки (які доставляють всі одразу один раз або щомісяця) за $39. Це значно вища ціна, як порівняти зі стандартними сухими сніданками, як-от солодкі Frosted Flakes або корисні Kashi GoLean, обоє з яких в роздріб коштують менше $4 за коробку і їх можна знайти у майже будь-якому магазині США.
«Я справді думаю, що через те, що ніхто не звик купувати пластівці за моделлю DTC, це була для нас чудова нагода, але водночас і перешкода, – каже Севітц. – Ми змогли потрапити у поле зору людей і розповісти, чим відрізняємося від інших. Це було б набагато складніше зробити, якби ми були ще однією коробкою із пластівцями на полицях магазинів».
Компанії вдається розповідати про переваги свого продукту і переконувати користувачів витрачати $40 на пластівці з інтернету завдяки співпраці з інфлюенсерами, а також рекламі в соціальних медіа і подкастах.
Щоб привабити молодшу аудиторію, вони випустили обмежену серію пластівців із Джошем Річардсом (минулого року став пʼятим за заробітками у TikTok).
Щоб залучити старших споживачів, вони платять чималі гроші за рекламу на правах спонсора у популярних подкастах, як-от Pod Save America і Tim Ferriss Show.
Наразі компанія планує розширюватися і шукає 11 нових співробітників, серед яких і директор з маркетингу, щоб збільшити свій штат з 22 до 33 працівників.
У майбутньому співзасновники Magic Spoon сподіваються побачити свій продукт «всюди, де продаються пластівці», але нині планують вкласти гроші у збільшення своєї присутності у соціальних медіа. Все для того, аби збільшити впізнаваність бренду через популярних інфлюенсерів і подкастерів перед тим, як конкурувати із Crunch, Tony the Tiger і Count Chocula за споживачів у місцевих магазинах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.