Процедура бронювання через «Дію» скоротила процес отримання відстрочки від мобілізації для співробітників найбільших ІТ-компаній із кількох місяців до 20 хвилин. За два місяці роботи механізму «Luxoft Україна», Intellias та Ciklum бронюють у 2–4 рази більше фахівців. Як це впливає на клієнтські контракти?
Після старту процедури бронювання через «Дію» у липні 2024-го найбільші українські ІТ-компанії забронювали на десятки співробітників більше, ніж за попереднім механізмом. «Luxoft Україна» збільшили кількість заброньованих у чотири рази, Ciklum – майже втричі, Intellias – практично вдвічі, свідчать дані, отримані Forbes Ukraine від пресслужб компаній.
Мобілізація й бронювання – питання номер один для індустрії, яка перебуває в кризі, говорив в інтерв’ю Forbes у червні фіндиректор Ciklum Андрій Оксенюк, який 16 вересня звільнився з компанії. «Для клієнта надважливо розуміти, що ключові спеціалісти можуть працювати з ним у довгостроковій перспективі», – казав він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.