Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Економимо купу паперу». Найбільші ІТ-компанії стали бронювати в рази більше співробітників завдяки переведенню процедури в «Дію». Чи допомагає це зберігати контракти

4 хв читання

Бронювання, бронювання через «Дію», бронювання в ІТ /Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Олександрою Карасьовою

На травень 2024-го було заброньовано 4000 айтівців. Це 1% від індустрії, де за підрахунками профільної асоціації IT Ukraine на лютий було 346 000 фахівців. Фото Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Олександрою Карасьовою

Процедура бронювання через «Дію» скоротила процес отримання відстрочки від мобілізації для співробітників найбільших ІТ-компаній із кількох місяців до 20 хвилин. За два місяці роботи механізму «Luxoft Україна», Intellias та Ciklum бронюють у 2–4 рази більше фахівців. Як це впливає на клієнтські контракти?

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

Після старту процедури бронювання через «Дію» у липні 2024-го найбільші українські ІТ-компанії забронювали на десятки співробітників більше, ніж за попереднім механізмом. «Luxoft Україна» збільшили кількість заброньованих у чотири рази, Ciklum – майже втричі, Intellias – практично вдвічі, свідчать дані, отримані Forbes Ukraine від пресслужб компаній.

Мобілізація й бронювання – питання номер один для індустрії, яка перебуває в кризі, говорив в інтерв’ю Forbes у червні фіндиректор Ciklum Андрій Оксенюк, який 16 вересня звільнився з компанії. «Для клієнта надважливо розуміти, що ключові спеціалісти можуть працювати з ним у довгостроковій перспективі», – казав він. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд