Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Етап хайпу навколо ШІ пройдений». Віртуальний консьєрж, консультант магазину та ще три ШІ-асистенти, які SoftServe розробив у 2024-му для своїх клієнтів

3 хв читання

SoftServe, ШІ, ШІ-асистент /колаж Анастасія Решетнік

За рік найбільша за виторгом сервісна ІТ-компанія SoftServe, яка розробляє софт на замовлення, запустила 108 проєктів у межах власної лабораторії штучного інтелекту GenAI Lab Фото колаж Анастасія Решетнік

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:21 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:21

Асистенти на базі штучного інтелекту прийшли на заміну занадто загальним чат-ботам. Вони заточені під конкретні завдання. Як їх використовують світові гіганти? Пʼять прикладів від української ІТ-компанії SoftServe

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення

У майбутньому кожна взаємодія людини із цифровим світом відбуватиметься через певний тип ШІ-асистента, казав на початку 2024-го провідний науковець із ШІ в Meta Ян Лекун. «Ми постійно спілкуватимемося з ШІ-асистентами», – цитує його Financial Times.

ШІ-асистенти, на відміну від чат-ботів на кшталт ChatGPT, заточені під конкретні завдання. Вони допомагають створювати навчальні плани для учнів, обирати одяг в онлайн-магазині чи обслуговувати відвідувачів конференцій, розповідає головна науковиця з даних в IT-компанії SoftServe Наталія Поляковська. Етап хайпу довкола генеративного ШІ вже пройдено, зазначає вона.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні