Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Етап хайпу навколо ШІ пройдений». Віртуальний консьєрж, консультант магазину та ще три ШІ-асистенти, які SoftServe розробив у 2024-му для своїх клієнтів

3 хв читання

SoftServe, ШІ, ШІ-асистент /колаж Анастасія Решетнік

За рік найбільша за виторгом сервісна ІТ-компанія SoftServe, яка розробляє софт на замовлення, запустила 108 проєктів у межах власної лабораторії штучного інтелекту GenAI Lab Фото колаж Анастасія Решетнік

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:21 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:21

Асистенти на базі штучного інтелекту прийшли на заміну занадто загальним чат-ботам. Вони заточені під конкретні завдання. Як їх використовують світові гіганти? Пʼять прикладів від української ІТ-компанії SoftServe

У майбутньому кожна взаємодія людини із цифровим світом відбуватиметься через певний тип ШІ-асистента, казав на початку 2024-го провідний науковець із ШІ в Meta Ян Лекун. «Ми постійно спілкуватимемося з ШІ-асистентами», – цитує його Financial Times.

ШІ-асистенти, на відміну від чат-ботів на кшталт ChatGPT, заточені під конкретні завдання. Вони допомагають створювати навчальні плани для учнів, обирати одяг в онлайн-магазині чи обслуговувати відвідувачів конференцій, розповідає головна науковиця з даних в IT-компанії SoftServe Наталія Поляковська. Етап хайпу довкола генеративного ШІ вже пройдено, зазначає вона.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні