Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

IT та психологія втрачають популярність. Що хочуть вивчати українські абітурієнти в 2025 році та що це означає для ринку праці? Аналіз вступної кампанії

3 хв читання

підсумки вступної кампанія 2025 /Ілюстрація Аліна Кохан

Українські університети завершили прийом заявок від вступників, який тривав із 19 липня по 1 серпня. Фото Ілюстрація Аліна Кохан

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:31 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:31

«Менеджмент» став найпопулярнішою спеціальністю вступної кампанії-2025, випередивши психологію. Абітурієнти масово подаються на «Економіку», «Філологію» та «Маркетинг», тоді як попит на «Право» та IT-спеціальності знижується. В чому причина?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

У 2025-му психологія поступилася першим місцем серед найпопулярніших для абітурієнтів спеціальностей. Її випередив менеджмент, кількість заявок на який цього року зросла на понад 36%. 

Вступна кампанія в українські університети, що тривала з 19 липня, завершилася 1 серпня. Загалом свої кабінети на сайті ЄДЕБО, через який подаються заявки на вступ, зареєстрували понад 417 000 вступників, ідеться в повідомленні ДП «Інфоресурс» в Facebook за 4 серпня. Це на 11,5% менше, ніж у 2024-му. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні