Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Європа хоче зайняти місце Росії в космосі. Реалізацію її стратегії очолив стартап Creotech із Польщі. Чим європейці підкорюватимуть ринок SpaceTech?

6 хв читання

Ariane 6 /Getty Images

Ракета-носій Ariane 6 Європейського космічного агентства перед її першим запуском у космічному центрі Гвіани в Куру, Французька Гвіана, 3 березня 2025 року Фото Getty Images

Європа входить у нову фазу космічної гонки, а Польща – серед лідерів. Після запуску супутників і контракту на майже €52 млн з Європейським космічним агентством стартапи Creotech та Iceye, засновані поляками, стають головними гравцями у новому SpaceTech-ландшафті. Forbes Polska дослідив, як змінюються космічні перегони, роль SpaceX і приватних інвесторів

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

У квітні 2025 року польська компанія Creotech підписала з Європейським космічним агентством (ЄКА) контракт на реалізацію проєкту Camila. Його метою є «створення сузір’я щонайменше з трьох спостережних супутників, наземного сегмента, запуск супутників та управління місією». Вартість контракту становить майже €52 млн.

Внесок Польщі до ЄКА – €35 млн, з яких 80–90% повертаються до країни, фінансуючи розвиток національної космічної галузі.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні