So-Low Lotion, Toy Wonder і Tush Kush будуть продаватися у магазинах Walmart по всій країні. Ілюстрація Shutterstock/CAKE
Категорія
Інновації
Дата

Секс продається, та наскільки добре? Як індустрія секстех намагається пробитись до грошей інвесторів

3 хв читання

So-Low Lotion, Toy Wonder і Tush Kush будуть продаватися у магазинах Walmart по всій країні. Ілюстрація Shutterstock/CAKE

За лічені дні три лубриканти, серед яких і Tush Cush, зʼявляться на полицях тисяч магазинів Walmart по всій країні. Ось уже кілька років Walmart пропонує покупцям продукти, серед яких вібратори, створені для підвищення сексуального задоволення, і оновлення консервативного «ряду для планування родини».

Проте ці нові продукти зовсім з іншого поля ягоди: їх створила й поширює компанія Cake, яка розташована в Лос-Анджелесі і раніше працювала лише за моделлю D2C. Компанія зібрала майже $6 млн посівних інвестицій, що є рекордом для компаній у такій категорії.

Walmart тримає руку на пульсі. Частково на хвилі все більш поширеного прийняття спільноти LGBTQ прогнозується, що вартість світової індустрії сексуального благополуччя, до якої входить і Cake, до 2026-го становитиме понад $125 млрд. У США пандемія, під час якої медіа навсібіч стогнали, що людям бракує сексуальних звʼязків, закінчується: згідно з даними застосунку для знайомств Tinder, люди з нетерпінням чекають на нові знайомства і секс без зобовʼязань наживо.

У той же час замовлення додому, можливо, змінили сексуальні вподобання споживачів на найближче майбутнє: 46% респондентів, які взяли участь в опитуванні від Інституту Кінсі, сказали, що під час пандемії вони проводили більше сексуальних експериментів, ніж раніше.

«Люди досліджують різні способи використання технологій у їхньому сексуальному житті, – каже Аманда Ґессельман, молодша директорка з досліджень в Інституті Кінсі. – Це характерно як для людей у стосунках, так і для тих, хто досліджує свої сексуальні бажання наодинці… розквіт секстеху саме набирає обертів».

Утім, стартапів сексуальних технологій переважно немає у портфелях великих інвестиційних фірм, які допомагають брендам D2C розвиватися. На це частково вплинули «пункти про пороки» в статутах, які забороняють фондам вкладати гроші інвесторів у компанії, які займаються неоднозначними продуктами, як-то алкоголь, азартні ігри і секс. Однак венчурні капіталісти здатні змінити такий стан речей.

«Проблема з «пунктом про вади» залежить від того, як часто загальне сприйняття вади є неправильним і як швидко це сприйняття змінюється», – твітнув Founders Fund мільярдера-інвестора Пітера Тіля з приводу інвестування фонду в канабіс у 2018-му.

Завдяки співпраці з Walmart, яка відмовилася надати коментар Forbes для цієї історії, та підтримці готових до ризиків інвесторів, як-от Lerer Hippeau під керівництвом Кейтлін Страндберґ, Cake вірить, що може похитнути статус-кво. Вона хоче зробити секстех мейнстримом і прокласти шлях у цій індустрії для інших компаній.  

«Вони не можуть рости? – глузливо питає Страндберґ, сміючись, коли Forbes сказав їй про іменитих інвесторів, які на запитання про «секстех» висловили занепокоєння життєздатністю компаній у цій категорії. – Звісно, можуть. Безсумнівно. Вони займаються побутовим продуктом і працюють безпосередньо за споживачами. Це, по суті, цифрові бренди з багатоканальною дистрибуцією, а їхні продукти споживачі шукають, отримують від них задоволення й повертаються за ними знову».

Дійсно, Cake повідомляє про 30% повторних покупок, і цей показник збільшується щомісяця. Останній квартал показав зростання на 470% у порівнянні із попереднім, а річний виторг, за прогнозами, має перевершити $6 млн навіть до запуску продукту у Walmart.

Інші компанії використали ринковий потенціал (людей, зацікавлених у сексі), щоб переконати скептично налаштованих венчурних капіталістів. Александра Файн переконана, що мають існувати кращі поліпшення для традиційного сексу між жінкою та чоловіком, адже 70% жінок потрібна стимуляція клітора для досягнення оргазму.

Вона обʼєдналася з інженеркою з МІТ Джанет Ліберман, і разом вони розпочали кампанію на Indiegogo, щоб вивести на ринок через свою нову компанію Dame (2014 року) їхній вібратор Eva, який не треба тримати в руках. Хоч їхня кампанія стала першою в такій категорії для Indiegogo, вона стала секс-продуктом із найбільшою кількістю зібраних коштів в історії краудфаундингу.

«Ми так сприймали [краудфаундинг]: що більше ми зможемо досягти самостійно як молоді дівчата до того, як шукати схвалення у старих білих чоловіків, то краще», – каже Файн, гендиректорка і співзасновниця Dame. Раніше нинішнього року ця компанія оголосила про $4 млн посівних інвестицій від венчурних фондів під керівництвом жінок.

Наразі компанія зайнята судовою тяганиною зі Службою метрополітену Нью-Йорка через те, що та прибрала рекламну кампанію Dame із метрополітену, а потім випустила заборону на рекламу від «бізнесів, що орієнтовані на секс». Dame, утім, значно перевищила цілі доходів навіть попри провал тієї рекламної кампанії.

Продажі продуктів компанії для самостійного та партнерського сексуального задоволення показали 278% зростання за минулий тиждень і 102% за минулий рік. «Пандемія показала нам, що задоволення і сексуальне задоволення – це дійсно важлива частина благополуччя людини і що люди готові витрачати на це гроші», – розповідає Файн.

Ще є Maude – стартап під керівництвом жінки, який продає свічки, що після танення перетворюються на масажні олії, лубриканти в упаковках, як від дорогого рідкого мила, і вібратори на зарядці. У листопаді він зібрав $3,7 млн посівних інвестицій. Maude повідомляє, що річне зростання виторгу склало понад 200%, а у 2021 році очікує побачити семизначні доходи.

З 2018-го компанія продала понад 100 000 своїх найпопулярніших вібраторів DTC і через своїх гуртових партнерів, серед яких Nordstrom, Saks і Bloomingdales. У Maude на горизонті новий раунд інвестицій – скоро вона стане першим брендом «сексуального благополуччя», який зібрав інвестиції Серії А.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд