Для гендиректора компанії Олдена Ромні мета Opya чітка і зрозуміла: допомогти якомога більшій кількості дітей із розладом аутичного спектру. Компанія із Сан-Матео, Каліфорнія, використовує комбінацію традиційних сеансів терапії та технологій, щоб змінити на краще життя дітей до шести років з аутизмом. Такий вік обрали не випадково: багато досліджень показує, що саме у цей період раннє втручання найбільш ефективне.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Наразі існує значна потреба у програмах лікування і вона тільки зростає, адже у США одній дитині з 54 ставлять діагноз аутизм до восьми років. «Півтора мільйони дітей потребують допомоги і підтримки, – розповідає Ромні Forbes. – Ми зосереджуємося на ранньому втручанні, адже що раніше дитина отримає лікування, то кращих результатів можна досягти».
Opya пропонує візити спеціалістів додому у поєднанні з програмами телемедицини, які створюють персонально для кожної дитини. Розроблений план лікування містить поведінкову і мовленнєву терапії, а також ерготерапію, які є поширеними на фрагментованому ринку лікування розладів аутичного спектру.
«Батьки особливо цінують комплексний підхід до лікування, який пропонує Opya, – розповідає Ромні. – Крім того, наша запатентована технологія сприяє більш ефективному спілкуванню між батьками і медичними спеціалістами».
Застосунок стартапу, який відповідає вимогам HIPAA (і акту 1996 року, що забезпечує конфіденційність інформації про здоров’я), дає батькам змогу повідомляти лікарів про різні настрої та поведінку своєї дитини у дні, коли не проводиться терапія. Так батьки знають, що у них є постійна підтримка.
Ромні, колишній гендиректор Pacific Fertility і віцепрезидент One Medical Group, приєднався до Opya у серпні 2019-го. Це сталося за три роки після заснування компанії і менше ніж за рік до того, як всесвітня пандемія змусила компанію відійти від традиційних центрів лікування, щоб створити власний гібрид нині процвітаючої телемедицини. Opya вижила і тепер має чудові успіхи.
На піку пандемії компанії довелося скоротити штат до 12 співробітників, але зараз в Opya працює понад 100 людей. А цього тижня вона зібрала $15,4 млн в раунді інвестицій Серії А від нових інвесторів, серед яких Opportunity Fund, що належить SoftBank, Panoramic Ventures, Disability Opportunity Fund і Raven One Ventures, а також від попередніх – Divergent Investments і Altitude Ventures.
«Він зміг утримати бізнес за дуже складних часів для багатьох компаній, – каже Остін Пул, старший віцепрезидент Panoramic Ventures, який познайомився із Ромні, коли той пів року був на новій посаді і саме займався пристосуванням компанії до нових часів. – І йому вдалося не лише це, а й зробити крок назад, подивитися на організацію бізнесу і вигадати, на мою думку, кращу модель, ніж та, яка була у травні, коли ми познайомилися». Саме така стійкість надихнула Пола інвестувати у компанію.
Opya створена так, аби батькам було простіше орієнтуватися у процесі лікування, але вона допомагає і медичним спеціалістам. Медики можуть використовувати застосунок, щоб менше часу проводити за паперовою роботою, – це дає їм змогу уникнути потенційного вигорання і більше зосередитися на допомозі пацієнтам.
«Вони не лише створюють продуктивну і дуже ефективну модель, а й обрали підхід, який справді спрощує життя лікарів і поведінкових спеціалістів, – стверджує Пул. – Ми подумали, що це ключ не лише до успіху Opya, а й до вдосконалення усього ринку лікування аутизму».
Нині Opya доступна лише у Каліфорнії, але компанія сподівається, що нові інвестиції – і більш технологічна бізнес-модель – дадуть їм можливість зайти у інші штати і досягти своєї мети. Нещодавнє дослідження Стенфорду показало, що попит на таке лікування у 18 разів перевищує доступну пропозицію, і Opya сподівається закрити цю прогалину.
«Ми хочемо, щоб нас знали як лідерів раннього втручання при розладах аутичного спектру, – каже Ромні. – Ми хочемо допомогти якомога більшій кількості дітей, і мій досвід у One Medical та інших компаніях, які займаються поведінковим здоровʼям, дають мені впевненість у тому, що нам це під силу. Мета компанії – це двигун нашої команди, і я дуже пишаюся тим, що ми робимо в Opya».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.