У розпал пандемії, коли популярні телеведучі змушені були проводити ефіри своїх програм з власних домівок, немолодий золотистий ретривер Ґері Джиммі Феллона влаштував своє премиле шоу у прямому ефірі господаря – сплановано чи ні, залишається під питанням. Пес вліз у кадр, коли сприйняв монолог Джиммі за команду.
«Ти думав, я тебе покликав? – спитав Джиммі, а потім поскаржився: – Друже, ти перетворюєшся на смердючого пса. Не знаю що мені робити із цим собакою… Це справді неможливо терпіти. Ґері, тобі треба піти. Запах як у шкільній роздягальні після фізкультури».
Так вже погано пахнув пес чи то було просто частиною шоу коміка, глядачам невідомо. Та за рік по тому Феллон став новим інвестором, який приєднався до раунду фінансування стартапу, що пропонує послуги телелікаря для тварин. Створений співзасновником Hims Джо Спектором, Dutch «народився» за допомогою $5 млн посівних інвестицій від Forerunner Ventures.
У цьому раунді також взяли участь Bling Capital та Trust Ventures. У колишнього співзасновника своєї компанії інвестував і Ендрю Дудум, гендиректор Hims/Hers, публічної компанії, яка відома завдяки своїй сенсаційній рекламі про лікування еректильної дисфункції.
Сектор домашніх тварин, на який припадає $100 млрд, процвітає, але в питанні цифрової еволюції сектор здоровʼя тварин відстає від людського. Партнерка у Forerunner Ніколь Джонсон каже Forbes: «Власники тварин готові платити за переваги і простоту телемедицини після пандемії, тому зараз саме час підтримати тих, хто прагне розвиватися у цій категорії».
Dutch зосереджується на лікуванні проблем із тривожністю і дерматологічних захворювань у тварин – останні можуть призводити до виникнення неприємного запаху як, можливо, у Ґері. Наразі ці послуги доступні для власників тварин у Нью-Йорку, Нью-Джерсі, Пенсильванії, Мічигані, Південній Дакоті, Вірджинії, Айдахо й Індіані.
Коли він був старшим віцепрезидентом зі стратегічних ініціатив у Hims, Спектор каже, що він намагався проштовхнути «масове споживання» телемедичних послуг, які все ще були заборонені у багатьох штатах, коли компанія відкрилася у 2017-му. «До мене прийшло усвідомлення того, що схожої моделі не існує для тварин, – розповідає він. – Я відчув, що маю можливість це змінити».
Телемедицина і догляд за тваринами – це величезні індустрії, тому і не дивно, що Спектор побачив їхню перспективу. Лише у 2020-му – рік «пандемічних цуценят», таких як Спекторів шестимісячний коргі Едгар – у США господарі витратили на своїх улюбленців понад $100 млрд. Із них $31,4 млрд пішли на ветеринарні послуги і продукти. Між 2020-м і 2025-м очікується, що доходи телемедицини в США перевищать $25 млрд.
Так як усім власникам тварин відомо, що ринок страхування тварин фрагментований і заплутаний, Dutch є одним із кількох стартапів, який виграє в цьому питанні за рахунок свого технологічного підходу. Стартап Pawp, який нещодавно зібрав $13 млн, бере $19 на місяць за доступ до телемедичних послуг 24/7 і до $3000 фонду на випадок надзвичайних ситуацій.
Dutch поки пропонує таке: послуги, які не покривають поліси страхування тварин, за $39 на місяць, а ще «комплексний» підхід, який включає складання плану лікування і доставку прописаних препаратів – і все це повністю дистанційно.
«Власників тварин гризуть докори сумління, бо вони вважають, що це їхня провина», – каже Спектор про тривогу власників тварин, коли щось не так із їхніми пухнастими улюбленцями. Ця тривога може ще більше посилитися, коли дехто повернеться на роботу в офіси.
Наразі Dutch продовжує зосереджуватися на лікуванні тривожності і алергій. Якщо ж проблеми тварини не можна діагностувати через екран або вони є більшими за вищезазначені негаразди, користувачів спрямують до традиційних ветеринарних клінік, зазначає Спектор. В такому разі про економію можна лише мріяти.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.