Теммі Сан зробила стартап, який займається проблемою безпліддя. Чому він зібрав вже $75 млн і активно зростає
Категорія
Інновації
Дата

Теммі Сан зробила стартап, який займається проблемою безпліддя. Чому він зібрав вже $75 млн і активно зростає

Теммі Сан – співзасновниця і гендиректорка Carrot. Фото CARROT

Пʼять років тому, коли Теммі Сан почала лікуватися від безпліддя, то швидко зрозуміла, якою ж наївною була, вважаючи, що страховка її роботодавця покриє витрати на це лікування. «Страховка була преміум класу, – розповідає Сан Forbes. – Для мене можливість мати дітей була ключовою складовою мого здоровʼя, тому я дуже здивувалася, коли мою картку страхування відхилили».

Зрештою, Сан сама заплатила за лікування, яке обійшлося майже у $50 000 за три курси. Та увесь цей процес змусив її задуматися: чи можна його зробити доступнішим? Вона захотіла це зʼясувати, тому у 2016-му залишила посаду директорки із партнерських угод в Evernote.

Менше ніж за рік по тому вона заснувала Carrot разом із двома співзасновницями – доктором Асімою Ахмад, яка усю карʼєру займалася питанням репродуктивного здоровʼя, і Джулі Інсінґер. Carrot – це програма покриття витрат на різноманітні проблеми із фертильністю. За чотири роки платформа стартапу стала доступна у 52 країнах, опрацювала «десятки мільйонів доларів» страхових відшкодувань, а серед клієнтів у неї Peloton, Box і Samsara.

Від початку пандемії компанія досягла значного зростання, а тому оголосила про новий раунд інвестицій. COVID змусив клієнтів більше замислюватися про планування родини, а роботодавців – зробити апгрейд корпоративних пільг.

Carrot, яка перебуває у Сан-Франциско, зібрала $75 млн у раунді інвестицій Серії С, який очолила фірма Tiger Global, а серед учасників були OrbiMed й інвестори попередніх раундів, як то F-Prime Capital, CRV, U.S. Venture Partners і Silicon Valley Bank. Раунд включав переважно продаж часток компанії плюс невеликий борг, але загалом інвестиції у Carrot становлять $115 млн. За останні два роки виторг Carrot виріс упʼятеро, але компанія відмовилася називати конкретні цифри.

Партнер в OrbiMed Пітер Томпсон каже, що місія Carrot одразу знайшла у ньому відгук, адже він знав, що більшість людей має ті чи інші неприємні проблеми із зачаттям. «Це й досі нова галузь корпоративних пільг і управління корпоративними пільгами, – каже Томпсон, який познайомився із Carrot через U.S. Venture Partners. – Наразі відкрита можливість сформувати цю нову частину соцпакету, особливо через допомогу молодим родинам».

Головна місія Carrot, каже Сан, полягає в тому, щоб зробити лікування безпліддя якомога доступнішим. Зробити це можна, якщо вивести таке лікування зі споживацького сектору і не вважати його лише жіночою проблемою.

«Ми переконані, що безпліддя – це загальнолюдська проблема, а не лише жіноча, – каже вона. – Ми справді хотіли, щоб роботодавці допомагали із цим усім людям – традиційної сексуальної орієнтації і нетрадиційної, будь-якого віку і статі».

Через це Сан каже, що стартап займається витратами не лише на лікування безпліддя, а й іншими варіантами планування родини, серед яких сурогатне материнство, заморожування яйцеклітин і послуги з усиновлення. Фірмовий стиль Carrot навмисно створювався так, щоб не надміру фемінізувати його, як це часто роблять у цій сфері.

Компанія також пропонує програму «Carrot Card», яка включає дебетову картку із певною сумою, щоб пільги були різного виду. 

«Правда в тому, що у більшості американців немає зайвих $500, щоб заплатити одразу, а пізніше отримати компенсацію, тому ця стратегія обмежує людей, – пояснює Сан. – «Carrot Card» дає їм простіший доступ до пільг. Якщо врахувати різницю доходів людей, то така програма реально вирішує проблему доступності». 

«Carrot Card» працюють лише у сформованій мережі клінік лікування безпліддя і спеціалістів із фертильності.

Сан каже, хай хто б там що не думав про це, а реальність така, що більшість людей, особливо в США, отримують пільги на лікування через свого роботодавця. Саме тому Carrot вирішила піти шляхом B2B2C, щоб допомогти якомога більшій кількості людей.

Carrot також може бути інструментом, який допоможе компаніям привабити і утримати таланти після пандемії, адже згідно із дослідженням 2015-го Співробітників репродуктивної медицини Нью-Джерсі, яке цитує Сан, 68% дорослих змінить місце роботи на те, де пропонують кращі пільги на вирішення проблеми фертильності.

«Ми в захваті від рівня активності споживачів, але для нас від самого початку найголовніше було створити найкраще рішення для сучасних роботодавців, щоб вони могли донести його до споживачів», – говорить Сан.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків