Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Сотні мільйонів гривень та до 16 млн користувачів. Диджитал-агентство Netpeak стало першим офіційним продавцем реклами у Telegram в Україні. Як це вплине на ринок, що досі працював «за домовленостями»

5 хв читання

Telegram Ads /колаж Анастасія Решетнік

Telegram Ads з’явився у грудні 2021-го, проте, щоб скористатися ним, компанії мали вносити мінімальний аванс розміром €2 млн. Фото колаж Анастасія Решетнік

Український бізнес відтепер може офіційно купувати рекламу в Telegram. Першим в Україні реселером стало диджитал-агентство Netpeak. До цього рекламний ринок в одному з найпопулярніших месенджерів працював «в сіру» – через прямі домовленості з каналами. Що може змінити поява офіційного посередника з України?

Диджитал-агентство Netpeak із групи компаній Netpeak Group Артема Бородатюка 22 січня стало першим реселером Telegram Ads – офіційного сервісу для розміщення реклами у месенджері. «Знали б ви, як довго ми працювали, щоб ухвалити це рішення між собою і щоб зробити цей інструмент дійсно корисним для українських підприємців», – написав Бородатюк у Facebook 23 січня.

Telegram Ads з’явився у грудні 2021-го, проте, щоб скористатися ним, компанії, за умовами сервісу, мали вносити мінімальний аванс розміром €2 млн. Через це дрібним рекламодавцям доводилося купувати рекламу через реселерів або домовлятися з каналами напряму.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд