Одесит Артем Бородатюк розбудував великий продуктовий IT-холдинг на 20 компаній – від агенції диджитал-маркетингу до онлайн-університету та низки додатків. Усім цим він керує разом з 45 партнерами, з якими складає «джентльменські» угоди. Як все це контролювати? Фішка Бородатюка – системність доведена до абсолюту. Чи допоможе вона реалізувати велику ціль підприємця – доростити дохід холдингу до $3 млрд?
Netpeak Group – це амбітна спроба збудувати фабрику з виробництва високоефективних середніх бізнесів, каже засновник компанії Артем Бородатюк, 38. І додає: «Середніх, бо великі ми поки що не навчилися будувати». За 17 років Бородатюк створив, на перший погляд, калейдоскоп з двох десятків різношерстих продуктових і сервісних технокомпаній і численних бізнес‐партнерів.
Він вважає Netpeak справою на все життя. Доказ серйозності намірів – тату з фірмовим трикутником, логотипом Netpeak, на правому передпліччі. «До речі, я був тільки другою людиною, хто зробив таке татуювання. Зараз таких близько 20», – посміхається Бородатюк. Описати його дітище одним словом важко.
Секта, бізнес‐клуб, команда – версії співрозмовників Forbes. «Павутина, купа проєктів, де все якось переплетено і систематизовано з одеським колоритом», – формулює Олексій Вітченко, засновник фонду Digital Future й один із рідкісних інвесторів Netpeak Group.
З 2006 року Бородатюк створив, купив і об’єднав під однією парасолькою агенції диджитал‐маркетингу, SaaS‐компанії, розробку мобільних додатків, організацію івентів, онлайн‐університет та благодійні проєкти. З боку виглядає як хаотичний набір проєктів, за лаштунками – синергія між більшістю компаній і прискіпливо систематизовані процеси.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.