Мережа супермаркетів «Сільпо» поглинула український інтернет-магазин із сервісом доставки свіжих овочів і фруктів OVO. Сума угоди не розголошується, проте опитані інвестори та гравці ринку припускають, що мова може йти про кілька сотень тисяч доларів. Навіщо «Сільпо» придбав стартап і чому багатообіцяючий бізнес знаходився за крок до закриття?
«Тепер «Сільпо» буде опікуватися гостями OVO. Все буде СільпоOVO» – банер із таким текстом з’явився на сайті українського сервісу з доставки овочів та фруктів OVO у жовтні 2023 року. Тоді одна з найбільших продуктових мереж в Україні, що входить до Fozzy Group, з виторгом 93,2 млрд грн у 2022-му, непублічно придбала цей бізнес. Цю інформацію Forbes підтвердили у пресслужбі компанії.
У «Сільпо» 300 магазинів в Україні. Зараз компанія шукає шлях на ринок Польщі. В Україні у неї два типи власної доставки. Перший – сервіс Loko, коли кур’єри доставляють замовлення протягом 20 хвилин. Друга – клієнт робить замовлення, обирає часовий слот та отримує замовлення через кілька годин.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.