«Сільпо» купив стартап OVO /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Тихе поглинання. «Сільпо» придбав сервіс продажу та доставки овочів та фруктів OVO, що цілився у $1 млн обороту, але опинився на межі виживання. Forbes дізнався деталі непублічної угоди

4 хв читання

Мережа супермаркетів «Сільпо» поглинула український сервіс доставки свіжих овочів та фруктів OVO Фото Колаж Анна Наконечна

Мережа супермаркетів «Сільпо» поглинула український інтернет-магазин із сервісом доставки свіжих овочів і фруктів OVO. Сума угоди не розголошується, проте опитані інвестори та гравці ринку припускають, що мова може йти про кілька сотень тисяч доларів. Навіщо «Сільпо» придбав стартап і чому багатообіцяючий бізнес знаходився за крок до закриття?

«Тепер «Сільпо» буде опікуватися гостями OVO. Все буде СільпоOVO» – банер із таким текстом з’явився на сайті українського сервісу з доставки овочів та фруктів OVO у жовтні 2023 року. Тоді одна з найбільших продуктових мереж в Україні, що входить до Fozzy Group, з виторгом 93,2 млрд грн у 2022-му, непублічно придбала цей бізнес. Цю інформацію Forbes підтвердили у пресслужбі компанії.

У «Сільпо» 300 магазинів в Україні. Зараз компанія шукає шлях на ринок Польщі. В Україні у неї два типи власної доставки. Перший – сервіс Loko, коли кур’єри доставляють замовлення протягом 20 хвилин. Друга – клієнт робить замовлення, обирає часовий слот та отримує замовлення через кілька годин. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд