Заснована китайською компанією ByteDance соцмережа TikTok – одна з найпопулярніших платформ у світі з 1,5 млрд користувачів. Українська аудиторія платформи – не менш ніж 9,4 млн, порахували в Kantar Ukraine. Як соцмережа бореться з російською дезінформацією, чому не поспішає відкривати офіс в Україні та які перспективи українського ринку для компанії? Інтерв’ю директора зі зв’язків з державними органами TikTok у Центральній та Північній Європі Якуба Олека
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«92% відео з російською дезінформацією у TikTok модератори видаляють протягом перших 24 годин», – говорить в інтерв’ю Forbes директор зі зв’язків з державними органами TikTok у Центральній та Північній Європі Якуб Олек.
За останні шість місяців реакції на російські маніпуляції та пропаганду щодо України у TikTok стали швидкими, підтверджує голова Центру протидії дезінформації (ЦПД) Андрій Коваленко у своєму Telegram-каналі. Попри це у ЦПД все ще є питання до платформи щодо розповсюдження такого контенту.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.