Український стартап Awesomic пройшов в Y Combinator і залучив $125 000 інвестицій. За два місяці в бізнес-інкубаторі виручка компанії виросла втричі
Категорія
Інновації
Дата

Український стартап Awesomic пройшов в Y Combinator і залучив $125 000 інвестицій. За два місяці в бізнес-інкубаторі виручка компанії виросла втричі

Засновники Awesomic Роман Севастьянов і Анастасія Павлишина.

Засновники Awesomic, Роман Севастьянов, 25, і Анастасія Павлишина, 26, пройшли в Y Combinator і залучили $125 000. Але гроші – не головне, за словами підприємців. Як участь у каліфорнійському стартап-інкубаторі і спілкування з компаніями з Кремнієвої долини допомогли змінити їхній бізнес на краще

Awesomic, розробник сервісу з пошуку дизайнерів, проходить річну акселераційну програму в Y Combinator, який вже інвестував в українську компанію $125 000 за 7%-ву частку. Це фіксована сума, і вона нічого не говорить про оцінку компанії.

Севастьянов і Павлишина приєдналися до програми в червні і будуть її проходити онлайн до 15 вересня, спілкуючись по Zoom з менторами і випускниками акселератора, включаючи засновників AirBnb, Stripe, Brex. Крім грошей і спілкування, учасники зазвичай отримують знижки й бонуси в інтернет-сервісах. Хоча засновники не розкривають точні фінансові показники, за перші майже два місяці акселерації виручка Awesomic, за їхніми словами, збільшилася на 293%, а кількість співробітників зросла з 15 до 50 осіб. Чому такому навчив Y Combinator? «Основне, в чому нас прокачує YC, – це мислення засновників: як ставити цілі та працювати над продуктом на голову вище початкових амбіцій, – каже Павлишина. – Ми говоримо, що хочемо збільшити виручку вдвічі, а партнери підводять до роздумів, як зробити в чотири рази більше».

Крім зростання, Awesomic отримала й нових клієнтів – сервісом почали користуватися 85 стартапів із YC спільноти. «Це безцінні користувачі в сенсі якості зворотного зв'язку, тому що вони – сильні професіонали з різних географій і сфер», – розповідає Павлишина. Спілкування з такими компаніями, за словами засновниці, вже допомогло Awesomic поліпшити алгоритм метчінга й додати до сервісу можливість комунікації в реальному часі.

Наразі сервісом Awesomic користуються Reface, Reply, Lift99, а в минулому – Restream і People.ai. Всього у Awesomic уже понад 500 клієнтів. Павлишина каже, що серед них є багато технологічних компаній, відомих тільки в своїх нішах. Наприклад, Natural Capital Exchange (раніше SilviaTerra) працює з Awesomic близько 20 місяців, а нещодавно ця компанія анонсувала раунд на $4,4 млн із засновником Salesforce Марком Бенефом серед провідних інвесторів.

У найближчих планах Awesomic – розширити кількість дизайнерів, представлених в сервісі, а також посилити продуктову команду. «Основний фокус – це люди», – зазначає Павлишина. Зараз у компанії відкрито понад 20 вакансій. Крім штатних співробітників, підприємці розраховують підключити 100 дизайнерів до щоденної роботи через додаток Awesomic і збільшити клієнтську базу в чотири рази.

Awesomic з'єднує компанії з дизайнерами за допомогою алгоритму, який розкладає завдання користувача сервісу на параметри і підбирає потрібного дизайнера. Для клієнта одна підписка відкриває доступ до перевіреної спільноти професіоналів, які можуть виконати будь-яке дизайн-завдання бізнесу: лого і брендинг, сайти та продуктовий дизайн, друковані та маркетинг-матеріали, презентації, анімації, каже Павлишина. Клієнти платять щомісячну передплату і отримують оновлення за завданнями кожен робочий день. Ціна передплати на місяць $499, якщо є доступ до графічних дизайнерів, і $999 – до продуктових.

За час існування з 2005 року Y Combinator інвестував у понад 2500 компаній, загальна вартість яких зараз перевищує $300 млрд. Двічі на рік YC інвестує $125 000 у найперспективніші стартапи і протягом трьох місяців допомагає їм досягти цілей щодо продукту, темпів зростання і відточити свою пропозицію для інвесторів. Кульмінація кожного циклу – презентації стартапів інвесторам. За словами Павлишиної, після таких презентацій YC випускник залучає інвестиції при середній оцінці від $15 млн. Багато першокласних стартапів, таких як Stripe, AirBnb, Coinbase, DoorDash і Dropbox, брали участь у програмі. Серед них український розробник розумних камер Petcube, юридична платформа AxDraft, сервіс для аналітики великих даних без коду Datrics.

Awesomic 1 липня зайняв перше місце в PitchDay26 Українського фонду стартапів (USF) і отримав ґрант $50 000. Влітку 2020-го стартап підняв ангельський раунд від творців Pipedrive і перших інвесторів єдинорогів Bolt і Miro. Сума інвестицій в Awesomic не розголошувалася, проте Севастьянов говорив, що йдеться про шестизначну цифру.

Український венчурний фонд Genesis Investments 15 березня пообіцяв інвестувати по $100 000 в усі стартапи з України та Білорусі, які випустили з Y Combinator і подадуть заявку до фонду. Genesis Investments поки що не коментує можливість інвестиції в Awesomic.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків