Засновники Awesomic Роман Севастьянов і Анастасія Павлишина.
Категорія
Інновації
Дата

Український стартап Awesomic пройшов в Y Combinator і залучив $125 000 інвестицій. За два місяці в бізнес-інкубаторі виручка компанії виросла втричі

Засновники Awesomic Роман Севастьянов і Анастасія Павлишина.

Засновники Awesomic, Роман Севастьянов, 25, і Анастасія Павлишина, 26, пройшли в Y Combinator і залучили $125 000. Але гроші – не головне, за словами підприємців. Як участь у каліфорнійському стартап-інкубаторі і спілкування з компаніями з Кремнієвої долини допомогли змінити їхній бізнес на краще

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

Awesomic, розробник сервісу з пошуку дизайнерів, проходить річну акселераційну програму в Y Combinator, який вже інвестував в українську компанію $125 000 за 7%-ву частку. Це фіксована сума, і вона нічого не говорить про оцінку компанії.

Севастьянов і Павлишина приєдналися до програми в червні і будуть її проходити онлайн до 15 вересня, спілкуючись по Zoom з менторами і випускниками акселератора, включаючи засновників AirBnb, Stripe, Brex. Крім грошей і спілкування, учасники зазвичай отримують знижки й бонуси в інтернет-сервісах. Хоча засновники не розкривають точні фінансові показники, за перші майже два місяці акселерації виручка Awesomic, за їхніми словами, збільшилася на 293%, а кількість співробітників зросла з 15 до 50 осіб. Чому такому навчив Y Combinator? «Основне, в чому нас прокачує YC, – це мислення засновників: як ставити цілі та працювати над продуктом на голову вище початкових амбіцій, – каже Павлишина. – Ми говоримо, що хочемо збільшити виручку вдвічі, а партнери підводять до роздумів, як зробити в чотири рази більше».

Крім зростання, Awesomic отримала й нових клієнтів – сервісом почали користуватися 85 стартапів із YC спільноти. «Це безцінні користувачі в сенсі якості зворотного зв'язку, тому що вони – сильні професіонали з різних географій і сфер», – розповідає Павлишина. Спілкування з такими компаніями, за словами засновниці, вже допомогло Awesomic поліпшити алгоритм метчінга й додати до сервісу можливість комунікації в реальному часі.

Наразі сервісом Awesomic користуються Reface, Reply, Lift99, а в минулому – Restream і People.ai. Всього у Awesomic уже понад 500 клієнтів. Павлишина каже, що серед них є багато технологічних компаній, відомих тільки в своїх нішах. Наприклад, Natural Capital Exchange (раніше SilviaTerra) працює з Awesomic близько 20 місяців, а нещодавно ця компанія анонсувала раунд на $4,4 млн із засновником Salesforce Марком Бенефом серед провідних інвесторів.

У найближчих планах Awesomic – розширити кількість дизайнерів, представлених в сервісі, а також посилити продуктову команду. «Основний фокус – це люди», – зазначає Павлишина. Зараз у компанії відкрито понад 20 вакансій. Крім штатних співробітників, підприємці розраховують підключити 100 дизайнерів до щоденної роботи через додаток Awesomic і збільшити клієнтську базу в чотири рази.

Awesomic з'єднує компанії з дизайнерами за допомогою алгоритму, який розкладає завдання користувача сервісу на параметри і підбирає потрібного дизайнера. Для клієнта одна підписка відкриває доступ до перевіреної спільноти професіоналів, які можуть виконати будь-яке дизайн-завдання бізнесу: лого і брендинг, сайти та продуктовий дизайн, друковані та маркетинг-матеріали, презентації, анімації, каже Павлишина. Клієнти платять щомісячну передплату і отримують оновлення за завданнями кожен робочий день. Ціна передплати на місяць $499, якщо є доступ до графічних дизайнерів, і $999 – до продуктових.

За час існування з 2005 року Y Combinator інвестував у понад 2500 компаній, загальна вартість яких зараз перевищує $300 млрд. Двічі на рік YC інвестує $125 000 у найперспективніші стартапи і протягом трьох місяців допомагає їм досягти цілей щодо продукту, темпів зростання і відточити свою пропозицію для інвесторів. Кульмінація кожного циклу – презентації стартапів інвесторам. За словами Павлишиної, після таких презентацій YC випускник залучає інвестиції при середній оцінці від $15 млн. Багато першокласних стартапів, таких як Stripe, AirBnb, Coinbase, DoorDash і Dropbox, брали участь у програмі. Серед них український розробник розумних камер Petcube, юридична платформа AxDraft, сервіс для аналітики великих даних без коду Datrics.

Awesomic 1 липня зайняв перше місце в PitchDay26 Українського фонду стартапів (USF) і отримав ґрант $50 000. Влітку 2020-го стартап підняв ангельський раунд від творців Pipedrive і перших інвесторів єдинорогів Bolt і Miro. Сума інвестицій в Awesomic не розголошувалася, проте Севастьянов говорив, що йдеться про шестизначну цифру.

Український венчурний фонд Genesis Investments 15 березня пообіцяв інвестувати по $100 000 в усі стартапи з України та Білорусі, які випустили з Y Combinator і подадуть заявку до фонду. Genesis Investments поки що не коментує можливість інвестиції в Awesomic.

Матеріали по темі

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні