Український геймдев не зміг сформуватися у національну історію, вважає засновник AB Games Антон Большаков. Війна не головна причина. Новини про запуск нових студій – велика рідкість. Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 – один із найпомітніших успіхів за роки. До чого тут залежність від російського ринку, скільки можна заробити на мобільних іграх і чи дійсно галузь у глибокій кризі
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Антон Большаков, 46 – один із піонерів українського геймдеву, що доклав руку до створення одразу двох знакових для індустрії компаній. Разом із Сергієм Григоровичем він запускав GSC Game World і керував розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. У 2010-му кардинально змінив напрям, вийшов із проєкту й заснував розробника мобільних ігор AB Games. Флагманська гра компанії – головоломка з пошуку захованих предметів Hidden City – на піку збирала 5 млн користувачів на місяць.
AB Games входить у топ-20 найбільших за штатом гравців, за даними GameDev DOU.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.