Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Жорстокий бізнес на сотні мільйонів та ШІ замість джунів. Як українська AB Games оговтується від війни і скільки заробила на своїй єдиній грі. Велике інтерв’ю засновника Антона Большакова

11 хв читання

Засновник AB Games Антон Большаков /надано пресслужбою

Засновник AB Games Антон Большаков Фото надано пресслужбою

Український геймдев не зміг сформуватися у національну історію, вважає засновник AB Games Антон Большаков. Війна не головна причина. Новини про запуск нових студій – велика рідкість. Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 – один із найпомітніших успіхів за роки. До чого тут залежність від російського ринку, скільки можна заробити на мобільних іграх і чи дійсно галузь у глибокій кризі

Антон Большаков, 46 – один із піонерів українського геймдеву, що доклав руку до створення одразу двох знакових для індустрії компаній. Разом із Сергієм Григоровичем він запускав GSC Game World і керував розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. У 2010-му кардинально змінив напрям, вийшов із проєкту й заснував розробника мобільних ігор AB Games. Флагманська гра компанії – головоломка з пошуку захованих предметів Hidden City – на піку збирала 5 млн користувачів на місяць.

AB Games входить у топ-20 найбільших за штатом гравців, за даними GameDev DOU.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні