Випестувати СЕО. Як найбільший продуктовий IT-холдинг України виростив 100 лідерів напрямів і 20 СЕО бізнесів усередині компанії. Історія школи лідерства Genesis /Антон Забєльський для Forbes Україна
Категорія
Лідерство
Дата

Forbes Digital

Випестувати СЕО. Як найбільший продуктовий IT-холдинг України виростив 100 лідерів напрямів і 20 СЕО бізнесів усередині компанії. Історія школи лідерства Genesis

9 хв читання

Антон Забєльський для Forbes Україна

Неймовірний кейс про те, як українська IT-компанія Genesis поставила на потік вирощування топменеджерів всередині компанії. Як побудована кузня топменеджерів у найбільшому продуктовому інтернет-холдингу України?

29-річний Антон Павловський прийшов працювати в інтернет-холдинг Genesis продуктовим аналітиком у 2014-му. За п’ять років він уже був СЕО стартапу з переказу книжок Headway, який розвивався в екосистемі Genesis. За три роки Headway став світовим лідером у ніші переказів і мікронавчання дорослих із виторгом понад $40 млн (оцінка Forbes).

Подібних кар’єрних сценаріїв у 15-річній історії Genesis понад два десятки.

Як побудована кузня топменеджерів у найбільшому продуктовому інтернет-холдингу України?

У 2008 році Володимир Многолєтній та Василь Ульянов започаткували інтернет-компанію: починали з розвитку української мережі Connect.ua, проєкт закрили за два роки. Потім сконцентрувались на побудові онлайн-бізнесів на ринках, що розвиваються: медіа, дейтінговий сервіс, маркетплейс в Африці. Згодом стали робити продукти, націлені на західну аудиторію: фітнес-застосунок Better Me, IT-компанія AMO (медіа-паблішинг, візуальний продакшен, розробка додатків), дитячі застосунки Keiki та багато інших.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні