Випестувати СЕО. Як найбільший продуктовий IT-холдинг України виростив 100 лідерів напрямів і 20 СЕО бізнесів усередині компанії. Історія школи лідерства Genesis /Антон Забєльський для Forbes Україна
Категорія
Лідерство
Дата

Forbes Digital

Випестувати СЕО. Як найбільший продуктовий IT-холдинг України виростив 100 лідерів напрямів і 20 СЕО бізнесів усередині компанії. Історія школи лідерства Genesis

9 хв читання

Антон Забєльський для Forbes Україна

Неймовірний кейс про те, як українська IT-компанія Genesis поставила на потік вирощування топменеджерів всередині компанії. Як побудована кузня топменеджерів у найбільшому продуктовому інтернет-холдингу України?

29-річний Антон Павловський прийшов працювати в інтернет-холдинг Genesis продуктовим аналітиком у 2014-му. За п’ять років він уже був СЕО стартапу з переказу книжок Headway, який розвивався в екосистемі Genesis. За три роки Headway став світовим лідером у ніші переказів і мікронавчання дорослих із виторгом понад $40 млн (оцінка Forbes).

Подібних кар’єрних сценаріїв у 15-річній історії Genesis понад два десятки.

Як побудована кузня топменеджерів у найбільшому продуктовому інтернет-холдингу України?

У 2008 році Володимир Многолєтній та Василь Ульянов започаткували інтернет-компанію: починали з розвитку української мережі Connect.ua, проєкт закрили за два роки. Потім сконцентрувались на побудові онлайн-бізнесів на ринках, що розвиваються: медіа, дейтінговий сервіс, маркетплейс в Африці. Згодом стали робити продукти, націлені на західну аудиторію: фітнес-застосунок Better Me, IT-компанія AMO (медіа-паблішинг, візуальний продакшен, розробка додатків), дитячі застосунки Keiki та багато інших.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд