Категорія
Життя
Дата

Хто така Klavdia Petrivna. Пісні інкогніто-співачки мають понад 10 млн прослуховувань. Що відомо про «головний музичний дебют року» і які гроші приносить її творчість

Klavdia Petrivna /колаж Анастасія Решетнік

Перші демозаписи пісень Klavdia Petrivna зʼявились на TikTok у липні 2023-го, на стримінги треки співачки потрапили восени. Фото колаж Анастасія Решетнік

Співачку Klavdia Petrivna щомісяця слухають понад пів мільйона людей, і це лише на Spotify. Анонімна виконавиця завоювала аудиторію особливою манерою виконання і текстами, що легко запамʼятовуються, підкоривши спочатку TikTok, а далі – інші майданчики. Лейбл Nebo Music, який співпрацює зі співачкою, «найближчим часом» готується розкрити її ім’я. Що відомо про артистку та які гроші їй приносить творчість.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

У серпні 2023-го лейбл Nebo Music знімав кліп для свого артиста – OSTY. «Сонце. Жара. Білі хмари. Святі небеса, сміються над нами», – наспівував виконавець на майданчику пісню своєї подруги. «Він запевняв: це майбутній хіт, і нам треба познайомитися з виконавицею», – пригадує співзасновниця лейблу Катерина Шевченко. 

Перший запис Klavdia Petrivna на професійній студії відбувся у день її народження. Тоді у співачки були лише демо пісень, записаних у навушник на телефон, каже Шевченко. «У студії вона почала награвати на фортепіано мотив, саундпродюсер підхоплював, і у синергії створювалася магія», – говорить співзасновник студії звукозапису Muzika Hub Павло Стрілецький. Так стартувала робота над першим мініальбомом співачки «Бережи мене». 

Перші демозаписи Klavdia Petrivna зʼявились на TikTok у липні 2023-го, на стримінги треки співачки потрапили восени. Лише на Spotify її слухають понад 560 000 користувачів – це більше, ніж у Dorofeeva чи Yaktak на тому ж сервісі. Менеджментом співачки займається лейбл Nebo Music, а дистрибуцією пісень – лейбл Pomitni.

Щомісяця до аудиторії Klavdia Petrivna доєднується понад 50 000 підписників або постійних слухачів, каже очільник відділу дистрибуції та цифрового маркетингу лейблу Pomitni Андрій Подолян. За його даними, нині у треків Klavdia Petrivna понад 10 млн прослуховувань на всіх платформах.

Чому Klavdia Petrivna так стрімко стала популярною та які гроші їй це приносить?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні