Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Таємницю Klavdia Petrivna розкрито. Пісні Соломії Опришко мають понад 10 млн прослуховувань. Що відомо про «головний музичний дебют року» і які гроші приносить її творчість

5 хв читання

Klavdia Petrivna, Соломія Опришко /колаж Анастасія Решетнік

Перші демозаписи пісень Klavdia Petrivna зʼявились на TikTok у липні 2023-го, на стримінги треки співачки потрапили восени. Фото колаж Анастасія Решетнік

Співачку Klavdia Petrivna щомісяця слухають понад пів мільйона людей – і це лише на Spotify. Один із факторів успіху співачки – таємничість: від початку карʼєри Klavdia Petrivna зберігала інкогніто. Таємниця розкрилась 31 серпня на сольному концерті у «Палаці спорту»: артисткою виявилась 18-річна Соломія Опришко. Що відомо про співачку та які гроші їй приносить творчість?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

У серпні 2023-го лейбл Nebo Music знімав кліп для свого артиста – OSTY. «Сонце. Жара. Білі хмари. Святі небеса, сміються над нами», – наспівував виконавець на майданчику пісню своєї подруги. «Він запевняв: це майбутній хіт, і нам треба познайомитися з виконавицею», – пригадує співзасновниця лейблу Катерина Шевченко. 

Перший запис співачки Klavdia Petrivna на професійній студії відбувся у день її народження. Тоді у неї були лише демо пісень, записаних у навушник на телефон, каже Шевченко. «У студії вона почала награвати на фортепіано мотив, саундпродюсер підхоплював, і у синергії створювалася магія», – говорить співзасновник студії звукозапису Muzika Hub Павло Стрілецький. Так стартувала робота над першим мініальбомом співачки «Бережи мене». 

Перші демозаписи Klavdia Petrivna зʼявились на TikTok у липні 2023-го, на стримінги треки співачки потрапили восени. Лише на Spotify її слухають понад 560 000 користувачів – це більше, ніж у Dorofeeva чи Yaktak на тому ж сервісі. Менеджментом співачки займається лейбл Nebo Music, а дистрибуцією пісень – лейбл Pomitni.

Щомісяця до аудиторії Klavdia Petrivna доєднується понад 50 000 підписників або постійних слухачів, каже очільник відділу дистрибуції та цифрового маркетингу лейблу Pomitni Андрій Подолян. За його даними, нині у треків Klavdia Petrivna понад 10 млн прослуховувань на всіх платформах.

Чому Klavdia Petrivna так стрімко стала популярною та які гроші їй це приносить?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд