Категорія
Новини
Дата

Pomitni. У лейблу MOЗGI Entertainment нова назва та алгоритм пошуку музикантів. Що ще зміниться

1 хв читання

Лейбл MOЗGI Entertainment провів ребрендинг і змінив назву на Pomitni, повідомила компанії. СЕО та єдина власниця Pomitni – Ірина Горова, яка до 2022-го керувала лейблом разом із продюсером Олексієм Потапенко. Він усунувся від управління після початку повномасштабного вторгнення.

Ключові факти:

  • Лейбл фокусуватиметься на продуктах і сервісах, які роблять українських музичних артистів помітнішими в Україні та за її межами. Йдеться про музичну дистрибуцію, концертну діяльність, розробку й реалізацію партнерських проєктів і співпрацю з брендами.
  • У Pomitni працює підсилена команда Artist Service, яка обʼєднує фахівців digital distribution, PR, sales, креаторів, копірайтерів, графічних дизайнерів. З’явилась позиція A&R менеджера – фахівця, який займається пошуком перспективних музикантів. 
  • «Pomitni – це погляд у майбутнє, про розвиток, заснований на наших сильних експертизах і цінностях», – каже Горова.
  • Серед артистів, які співпрацюють із лейблом відкритого типу: DOROFEEVA, Otoy, Анна Трінчер, «Love, Mary», NAZVA, Dima PROKOPOV.

Контекст

З 2010 року MOЗGI Entertainment займались продюсуванням і менеджментом артистів, організацією концертів, PR-ом артистів, просуванням контенту та музичним маркетингом. 

Окремий напрямок – соціальні проєкти. У 2022-му лейбл підтримав ініціативу Be brave and Sing for Ukraine. Частину заробітку від переглядів кліпів українських виконавців перераховали на допомогу 83 родинам воїнів, які загинули на війні. Pomitni створюють освітні проєкти для музичної спільноти. Минулого року 145 учасників пройшли благодійний інтенсив від команди лейблу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд