Ірина Горова, СЕО pomitni /колаж Анастасія Савеленко
Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

«Музичну індустрію можуть недооцінювати в мільярдах доларів». На чому заробляє лейбл pomitni, з яким працюють Dorofeeva і Otoy? Інтервʼю із засновницею Іриною Горовою

6 хв читання

Через два роки після заснування pomitni новий лейбл Ірини Горової співпрацює з 35 артистами. Фото колаж Анастасія Савеленко

Два роки тому Ірина Горова повністю перебудувала Mozgi Entertainment – один із найбільших продюсерських центрів України, яким вона керувала разом із Олексієм Потапенком. Зараз перед Горовою та її лейблом pomitni – не менш амбітні задачі. Пʼятирічний план Горової – стати першим лейблом країни. Як вона це робитиме?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Продюсерська карʼєра Ірини Горової, 47, стартувала в 2009 році з просування гурту «Потап і Настя». 14 років потому побачила: класичний формат продюсерського центру більше не працює. У 2023-му Горова провела ребрендинг – лейбл Mozgi Entertainment перетворився на pomitni – та змінила інвестиційну модель на «сервіс для артистів».

Зараз pomitni співпродюсують лише проєкт Dorofeeva – основний і найприбутковіший у лейблі. Його співпродюсерки – Ірина Горова і Надя Дорофєєва. У 2024-му артистка зробила солдаут у столичному Палаці спорту, що вміщує до 10 000 гостей. Тільки на Spotify Дорофєєва має пів мільйона слухачів щомісяця

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні