Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:23 хвилин
Навесні 2026-го Мінкульт проведе міжнародний пітчинг проєктів на нову програму фінансування для креативної індустрії – «1000 годин контенту». Держава виділяє на неї 4 млрд грн. Це рекордний бюджет на культурний продукт від початку великої війни. Концепцію програми ще допрацьовують. Як ефективно розподілити ці гроші? Forbes Ukraine запитав представників індустрії
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
4 млрд грн – стільки Мінкульт планує витратити в 2026 році на створення 1000 годин контенту. Програму ініціював президент Володимир Зеленський.
Це рекордна сума на культурний продукт від початку великої війни. Кошти мають розподілити між кількома інституціями, каже заступниця керівника Офісу президента Олена Ковальська. Попередньо 1,5 млрд грн отримає Держкіно, ще 1 млрд грн – Український культурний фонд (УКФ), розповідав Forbes Ukraine голова Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.