Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:47 хвилин
Найпопулярніші українські бренди в TikTok щороку отримують на платформі сотні мільйонів переглядів. Віральні ролики навчилися робити в аптеках, банках і АЗС. Якими прийомами користуються компанії – лідери TikTok і як це допомагає заробляти?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
Стоматологія Ideale в 2024 році отримала 600 млн переглядів у TikTok і зайняла друге місце серед українських компаній, за даними рейтингу AIR Brands. 80% клієнтів клініки приводять віральні ролики, каже співвласник Ideale Олексій Мухін.
У топдесятці українських компаній у TikTok – продавці одягу, ліків, техніки, ювелірки.
Акаунт мережі аптек «Подорожник» став найпопулярнішою сторінкою у фармритейлі. «Час від часу просуваємо в TikTok конкретні товари», – каже маркетинг-директор Вʼячеслав Сауц. Компанія витрачає на TikTok 10% від рекламного бюджету.
Вдалі прояви в TikTok стимулюють зростання продажів, підтверджує керівниця відділу маркетингових комунікацій мережі «Аврора» Уляна Шевченко. У 2024-му акаунт компанії виріс до 950 000 підписників і став першим у TikTok серед роздрібних мереж. «Це була наша мета», – додає Шевченко.
Як компанії заробляють на мільйонних переглядах? Кейси «Аврора», «Подорожник» та Ideale.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.