Категорія
Життя
Дата

Розсміши капіталіста. Сцена Business stand up дає організаторам до 350 000 грн виторгу за вечір. Чим вона приваблює підприємців і топменеджерів

«Біосфера» Андрій Здесенко (ліворуч) та CEO Advanter Group Андрій Длігач. /Валентин Кармінський

Під час шоу його учасники не тільки розповідають історії про себе, а й співають. На сцені засновник корпорації «Біосфера» Андрій Здесенко (ліворуч) та засновник і CEO Advanter Group Андрій Длігач. Фото Валентин Кармінський

Бізнесмени самі пишуть жарти і витрачають на підготовку до кількох тижнів. Що вони шукають на стендап‐сцені та чому інвестують у це купу часу?

⚡️Ми дуже хочемо, щоб наші читачі знали більше, створювали більше і заробляли більше. Тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом SMART до 19.05 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Взимку 2023 року співвласник столичного ТРЦ Dream Гарік Корогодський зареєструвався на сайті знайомств. Від імені своєї доньки він цілий місяць спілкувався з потенційними кавалерами. До авантюри бізнесмен удався, щоб набрати матеріалу для виступу на Business stand up. Він уже тричі виходив на цю сцену.

Корогодський аж ніяк не сам: за п’ять років існування Business stand up на його сцені понад 300 підприємців і топменеджерів намагалися розсмішити аудиторію. Зокрема й СЕО «Укрпошти» Ігор Смілянський, засновник Netpeak Group Артем Бородатюк, співвласник «Текстиль‐контакту» Олександр Соколовський, керівниця B2С «Київстару» Тетяна Лукинюк, директорка з комунікацій SCM Наталя Ємченко та інші.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні