Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Розсміши капіталіста. Сцена Business stand up дає організаторам до 350 000 грн виторгу за вечір. Чим вона приваблює підприємців і топменеджерів

2 хв читання

«Біосфера» Андрій Здесенко (ліворуч) та CEO Advanter Group Андрій Длігач. /Валентин Кармінський

Під час шоу його учасники не тільки розповідають історії про себе, а й співають. На сцені засновник корпорації «Біосфера» Андрій Здесенко (ліворуч) та засновник і CEO Advanter Group Андрій Длігач. Фото Валентин Кармінський

Бізнесмени самі пишуть жарти і витрачають на підготовку до кількох тижнів. Що вони шукають на стендап‐сцені та чому інвестують у це купу часу?

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

Взимку 2023 року співвласник столичного ТРЦ Dream Гарік Корогодський зареєструвався на сайті знайомств. Від імені своєї доньки він цілий місяць спілкувався з потенційними кавалерами. До авантюри бізнесмен удався, щоб набрати матеріалу для виступу на Business stand up. Він уже тричі виходив на цю сцену.

Корогодський аж ніяк не сам: за п’ять років існування Business stand up на його сцені понад 300 підприємців і топменеджерів намагалися розсмішити аудиторію. Зокрема й СЕО «Укрпошти» Ігор Смілянський, засновник Netpeak Group Артем Бородатюк, співвласник «Текстиль‐контакту» Олександр Соколовський, керівниця B2С «Київстару» Тетяна Лукинюк, директорка з комунікацій SCM Наталя Ємченко та інші.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд