Бізнесмени самі пишуть жарти і витрачають на підготовку до кількох тижнів. Що вони шукають на стендап‐сцені та чому інвестують у це купу часу?
За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!
Взимку 2023 року співвласник столичного ТРЦ Dream Гарік Корогодський зареєструвався на сайті знайомств. Від імені своєї доньки він цілий місяць спілкувався з потенційними кавалерами. До авантюри бізнесмен удався, щоб набрати матеріалу для виступу на Business stand up. Він уже тричі виходив на цю сцену.
Корогодський аж ніяк не сам: за п’ять років існування Business stand up на його сцені понад 300 підприємців і топменеджерів намагалися розсмішити аудиторію. Зокрема й СЕО «Укрпошти» Ігор Смілянський, засновник Netpeak Group Артем Бородатюк, співвласник «Текстиль‐контакту» Олександр Соколовський, керівниця B2С «Київстару» Тетяна Лукинюк, директорка з комунікацій SCM Наталя Ємченко та інші.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.