Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Відвідуваність впала на 35–50%, проте виторг зріс. Як кінотеатри заробляють під час великої війни? Інтерв’ю із СЕО Multiplex Романом Романчуком

6 хв читання

Кінотеатр Мультиплекс Роман Романчук /колаж Анастасія Решетнік

Найбільший виклик для мережі кінотеатрів Multiplex – велика волатильність відвідуваності, каже СЕО Multiplex Роман Романчук Фото колаж Анастасія Решетнік

Масовані атаки на енергетичні обʼєкти, відключення електроенергії, мобілізація – неповний перелік факторів, що бʼють по стійкості кінотеатрів. Попри це найбільша мережа України Multiplex навчилася працювати з прибутком. Який середній чек у Multiplex, як мережа працює у прифронтових містах і яке кіно дивляться українці? 

⚡️ Ексклюзивний спікер на Саміті СЕО: Грег Маккеон, автор бестселерів «Есенціалізм» та «Без зусиль». Ви дізнаєтеся, як досягати більшого, роблячи менше, і зберігати продуктивність у світі, де вигорання стало нормою. Долучайтеся до саміту вже 1 листопада за посиланням.

За перші чотири місяці 2024-го українці перетнули державний кордон понад 7,8 млн разів, повідомляє Опендатабот. Майже 69 000 громадян не повернулися у країну. «Це впливає і на нас», – каже СЕО мережі кінотеатрів Multiplex Роман Романчук.

Міграція – не єдиний фактор, що шкодить бізнесу. Викликів додають обстріли, відключення електроенергії, посилення мобілізації.

Попри це Multiplex отримав у 2023 році 731 млн грн виторгу і 149,6 млн грн чистого прибутку. План – реінвестувати його у сервіс і нові продукти. Як найбільша мережа кінотеатрів України із 150 залами заробляє на ринку, попри всі складності?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд