Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Тренд серед ритейлерів. Rozetka – четверта торгова мережа, яка запустила власні платіжні картки. Як компанія може заробити на цьому

3 хв читання

Кредитні картки Rozetka /колаж Аліна Кохан для Forbes Ukraine

Rozetka запустила власну кредитну картку Фото колаж Аліна Кохан для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:49 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:49

Онлайн‑ритейлер Rozetka, що входить до групи Rozetka-EVO, запустив кредитну картку в партнерстві з Unex Bank та платіжною системою Mastercard. Картка інтегрована з фінансовою компанією RozetkaPay. Що отримує користувач?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Rozetka 26 вересня оголосила про запуск кобрендингових кредитних карток для клієнтів. Випуском карток займається Unex Bank Томаша Фіали та Івана Світека. Власники карток Rozetka отримують спеціальні пропозиції, пільгові умови для покупок та можливість отримати розстрочку на товари, обіцяють розробники. Оформити картку можна онлайн.

Це вже не перший кейс, коли ритейлер випускає власні платіжні картки у партнерстві з банками. Подібні картки пропонують «Епіцентр», АТБ та «Сільпо».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні