У1137 магазинах АТБ щодня отоварюються близько 4,5 млн осіб –кожен десятий житель України. З 2018 року ритейлер розширює клієнтуру не тільки за допомогою географічної експансії, а й змінюючи формат. Відмінні ознаки технологічних маркетів нового зразка – швидкість обслуговування, розширений асортимент, нетипові для дискаунтера товари цінової категорії «середній плюс». Стандартний час зчитування штрих‑коду на касі не має перевищувати двох секунд. Інша інновація – каси самообслуговування, а також збільшені вітрини й полиці. Новий формат має не лише зробити магазини зручнішими, а й знизити операційні витрати: у торгових залах енергозберігаюче устаткування, стіни утеплені, а тепло від холодильного обладнання використовується для обігріву приміщення. На частку нових маркетів припадає 30% мережі. Від звичайних АТБ вони відрізняються кольором облицювання: старі – біло‑блакитні, оновлені – чорні.
Мережа починала в 2002 році як жорсткий дискаунтер з невеликим асортиментом, але поступово розширила перелік товарів. З 2013 року вона – лідер ринку роздрібної торгівлі в Україні. «Ми 20–25% нарощуємо щороку за всіма показниками, для нас це велика гордість», – казав у лютневому інтерв'ю Дмитру Гордону Геннадій Буткевич, 62.