30 стійких компаній
Війна скоротила мережу гіпермаркетів «Епіцентр» на дев’ять магазинів – це майже 15% мережі. Зруйновано гіпермаркети у Маріуполі, Чернігові та Бучі. Ще шість не працюють через близькість до воєнних дій чи окупацію. Виторг маркетів, що працюють, значно зріс, як порівняти з аналогічним періодом минулого року: українці відбудовуються, не чекаючи завершення війни, і попит на будівельні матеріали високий. «Епіцентр» теж поспішає будувати: на початку вересня відкрито магазини у Києві та Львові на 30 000 кв. м та 90 000 кв. м відповідно. Більшість штату – евакуйовані з окупованих територій співробітники. В компанії створили внутрішню базу вакансій та допомагали з переїздом. Не залишитися з порожніми поличками компанії допоміг власний парк вантажівок, який забезпечив логістику з Європи. Серед нових рішень – «Епіцентр» перейшов на короткострокове планування. Це дозволяє оперативно реагувати на зміни споживчих настроїв, каже Петро Михайлишин.
100 найбільших приватних компаній 2021
Найбільший непродуктовий ритейлер України переживає період реновації. Замість відділів тепер «магазини в магазині» з новим дизайном і готовими інтер’єрними рішеннями. В «Епіцентрі» відкрилися студії світла, сну, інтер’єрів. Ритейлер також розвиває нові напрями – аптеку і продуктовий маркет, де продаються свіжа випічка та делікатеси. Щоб іти в ногу з часом, компанія почала відкривати точки видачі і запустила власний маркетплейс. Довгострокова мета команди диджитал – маркетплейс має давати 25% обороту «Епіцентру».
100 найбільших приватних компаній 2020
«Нас часто називають «будівельним гіпермаркетом», – дивувався у травневому інтервʼю LB.ua Олександр Герега, 53. – Колись так і було, але ми давно стали значно більшими, ніж «просто будівельний гіпермаркет».
Останнім часом «Епіцентр» упевнено нарощує присутність в інтернеті. За інформацією самого ритейлера, у серпні 2020 року трафік інтернет‑магазину epicentrk.ua зріс на 75% у порівнянні з тим же місяцем минулого року, кількість чеків збільшилася на 95%. За даними Similar Web, кількість унікальних користувачів інтернет‑магазину у серпні склала 8,2 млн осіб. На сайті представлено 1 млн товарів. Основні джерела трафіку – пошукові системи, соцмережі, месенджери. Ритейлер оновив центри видачі замовлень, обладнавши їх дитячими кімнатами і кавʼярнями. Тепер там можна не тільки забрати замовлення, а й зарядити гаджети або подивитися футбольний матч. Трафік збільшив і мобільний додаток для онлайн‑замовлень, запущений у травні. У 2019 році «Епіцентр К» інвестував 500 млн грн у два фулфілмент‑центри для обслуговування не тільки торгових центрів, а й онлайн‑торгівлі. У 2020‑му компанія планує відкрити ще один.