Категорія
Новини
Дата

Airbnb допоможе у післявоєнному відновленні туристичної галузі України

1 хв читання

Платформа Airbnb промотуватиме Україну як туристичний напрямок та сприятиме відновленню тургалузі після війни, повідомила голова Державного агентства розвитку туризму Марʼяна Олеськів. Вона разом із Натаном Блечарчиком, співзасновником і головним стратегічним директором Airbnb підписали відповідний меморандум.

Ключові факти

  • «Ми спільно будемо працювати над популяризацією нашої країни як туристично привабливої дестинації! Мова також і про Крим, щойно наші кохані ЗСУ його деокупують», – написала очільниця ДАРТ.
  • Підписаний Меморандум фактично закріплює наміри про спільну участь у відновленні туристичної галузі України.
  • За словами Олеськів, щойно стане безпечно й відновиться авіасполучення, Україна прогнозовано стане одним із головних туристичних векторів Європи.
  • Airbnb висловив готовність стати партнером ДАРТ, який поширюватиме привабливість України поміж мільйонів своїх користувачів, а також ділитиметься з даними з платформи. 
  • Наразі Львівський туристичний офіс вже почав отримувати дані з Airbnb.
  • Airbnb допомогла знайти безкоштовне тимчасове житло по всьому світі для 130 000 українців і українок, які змушені були покинути країну та продовжує постійну підтримку України.

Контекст

У 2022 році сума туристичного збору знизилась на 24%, до 178,9 млн грн, порівняно із попереднім роком. Лідером по сумі туристичного збору тоді знову стала Львівщина – 41,4 млн грн, продемонструвавши приріст у 79% в порівнянні з 2021 роком. Столиця поповнила свій бюджет на 31,5 млн грн, що, порівняно з 2021 роком, менше більш ніж удвічі.

У першому півріччі 2023 року до бюджету громад надійшло понад 85 млн грн туристичного збору. Найбільше турзбору надійшло до бюджету Львівської області – 20,3 млн грн, Києва – 14,1 млн грн і Закарпатської області – 9,5 млн грн.

Падіння туристичного збору відбулося у 15 регіонах України. Найбільше ця сума скоротилася на Луганщині – 100%, Херсонщині – 98%, Донеччині – 91%, і Миколаївщині – на 72%.

З початку великої війни понад 45% опитаних українців подорожували країною з туристичною метою, повідомляла ДАРТ з посиланням на власне опитування. За останні півтора року 26% опитаних мандрували регіонами країни один-два рази, 12% – три-п’ять разів. Понад половина опитаних (54%) надають перевагу міському туризму та пішим прогулянкам.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні