Національне агентство з питань запобігання корупції внесло американську франшизу ресторанів швидкого харчування Subway до переліку міжнародних спонсорів війни, йдеться у повідомленні НАЗК. У Росії продовжують працювати понад 500 ресторанів компанії, сплачуючи податки до бюджету країни-агресора.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За даними НАЗК, Subway активно рекламує свою діяльність через підсанкційні російські соціальні мережі «ВК» та «Одноклассники», та доставляє їжу через сервіси «Яндекс», які співпрацюють з державними та правоохоронними органами РФ.
- Російська мережа Subway зараз є третьою за кількістю точок у Європі після Великої Британії та Німеччини.
- Після початку повномасштабного вторгнення, компанія не повідомила про жодне скорочення своєї діяльності в РФ і не засудила вторгнення в Україну. Компанія сплачує податків до держбюджету РФ і надає робочі місця.
- У РФ франшизою мережі Subway володіє компанія Subway Russia Service Company з головним офісом у Санкт-Петербурзі.
- Subway повідомила, що усіма ресторанами в РФ незалежно володіють та управляють місцеві та головні франчайзі, тому ресторани залишаються відкритими в Росії. «Ця заява в частині неспроможності впливу на власних франчайзі не відповідає дійсності та фактично вводить в оману», – стверджує НАЗК.
Контекст
Subway працює в Росії понад 20 років, створила близько 6 000 робочих місць, налічує 550 ресторанів у 122 містах.
Subway є однією з найбільших мереж у світі за кількістю закладів громадського харчування. Вона відома своїми сендвічами, салатами та ролами.
Особливістю бізнесу Subway є те, що вони працюють за системою франчайзі, тобто існує велика мережа юридично відокремлених осіб, що працюють під брендом Subway, генерують доходи та сплачують податки.
З понад 1500 іноземних компаній, які володіють або володіли активами в Росії, лише 304 остаточно завершили свій вихід, повідомляє KSE Institute. Потенційна вартість може сягати $25 млрд. Станом на 17 грудня 1232 компанії згорнули операції у Росії та заявили про намір покинути країну. Водночас 1573 фірми поки що не збираються покидати російський ринок, працюючи без будь-яких змін. Ще 547 призупинили нові інвестиції та продовжують вичікувати.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.