Американський фастфуд Subway внесли до переліку міжнародних спонсорів війни /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Американський фастфуд Subway внесли до переліку міжнародних спонсорів війни

1 хв читання

Getty Images

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло американську франшизу ресторанів швидкого харчування Subway до переліку міжнародних спонсорів війни, йдеться у повідомленні НАЗК. У Росії продовжують працювати понад 500 ресторанів компанії, сплачуючи податки до бюджету країни-агресора.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • За даними НАЗК, Subway активно рекламує свою діяльність через підсанкційні російські соціальні мережі «ВК» та «Одноклассники», та доставляє їжу через сервіси «Яндекс», які співпрацюють з державними та правоохоронними органами РФ.
  • Російська мережа Subway зараз є третьою за кількістю точок у Європі після Великої Британії та Німеччини. 
  • Після початку повномасштабного вторгнення, компанія не повідомила про жодне скорочення своєї діяльності в РФ і не засудила вторгнення в Україну. Компанія сплачує податків до держбюджету РФ і надає робочі місця.
  • У РФ франшизою мережі Subway володіє компанія Subway Russia Service Company з головним офісом у Санкт-Петербурзі. 
  • Subway повідомила, що усіма ресторанами в РФ незалежно володіють та управляють місцеві та головні франчайзі, тому ресторани залишаються відкритими в Росії. «Ця заява в частині неспроможності впливу на власних франчайзі не відповідає дійсності та фактично вводить в оману», – стверджує НАЗК.

 Контекст

Subway працює в Росії понад 20 років, створила близько 6 000 робочих місць, налічує 550 ресторанів у 122 містах.

Subway є однією з найбільших мереж у світі за кількістю закладів громадського харчування. Вона відома своїми сендвічами, салатами та ролами. 

Особливістю бізнесу Subway є те, що вони працюють за системою франчайзі, тобто існує велика мережа юридично відокремлених осіб, що працюють під брендом Subway, генерують доходи та сплачують податки. 

З понад 1500 іноземних компаній, які володіють або володіли активами в Росії, лише 304 остаточно завершили свій вихідповідомляє KSE Institute. Потенційна вартість може сягати $25 млрд. Станом на 17 грудня 1232 компанії згорнули операції у Росії та заявили про намір покинути країну. Водночас 1573 фірми поки що не збираються покидати російський ринок, працюючи без будь-яких змін. Ще 547 призупинили нові інвестиції та продовжують вичікувати.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд