Компанія Apple представила нові версії операційних систем iOS і iPadOS. Серед іншого компанія додала функцію захисту відстеження даних користувача, але вона не буде доступна, зокрема, в Китаї, Саудівській Аравії та Білорусі, пише BBC.
Ключові факти
- Нові версії операційних систем OS 15 nf iPadOS 15 Apple представила на щорічній конференції для розробників WWDC 2021.
- Вони мають нову функцію під назвою private relay, за допомогою якої поведінка користувачів при перегляді веб-сторінок може бути прихована від Apple, інтернет-провайдерів і рекламодавців.
- Також private relay не дозволить використовувати IP-адреси для визначення місцезнаходження людини.
- Однак ця функція не буде доступна користувачам деяких країнах. Зокрема, в Китаї, Саудівській Аравії, Білорусі, Колумбії, Єгипті, Казахстані, ПАР, Туркменістані, Уганді і Філіппінах. Причина – вимоги законодавства в цих країнах.
- Також у версіях iOS і iPadOS з’являться інші нововведення. Зокрема, App Privacy Report – надаватиметься інформація про те, які програми мають доступ до даних користувача і як часто вони їх збирають. Застосунки Mail і Safari почнуть автоматично приховувати IP-адресу пристрою.
- Крім того, FaceTime стане доступний за межами екосистеми Apple. Користувачі Android і Windows зможуть здійснювати відеодзвінки в спеціальній веб-версії застосунку. Сервіс також дасть змогу ділитися спеціальним посиланням на відеоконференцію, щоб до неї могли підключитися всі бажаючі.
Контекст
Попереднє оновлення операційної системи iPhone iOS 14.5 Apple випустила 26 квітня. Зокрема, воно містило функцію App Tracking Transparency, яке змусило виробників застосунків запитувати дозволу на доступ до IDFA користувача через спливаюче вікно.
У деяких країнах Apple зустріла опір щодо питання IDFA. У Франції рекламні компанії та видавці подали скаргу до антимонопольних органів. Вони стверджують, що плановий відхід від IDFA використовується як прикриття для антиконкурентної поведінки, щоб завдати шкоди невеликим технологічним компаніям.
Загалом цей крок вплинув на рекламну індустрію, яка використовує такі інструменти для вимірювання ефективності реклами. Зокрема, через нові правила Apple про захист відстеження даних користувачів Facebook змінила рекламні інструменти.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.