Категорії «Аптеки» та «Косметика» мають найбільший обʼєм брендового трафіку у 2025-му серед пʼяти досліджуваних в Promodo сегментів ритейлу. За прогнозованом річним показником серед лідерів — MasterZoo та Adidas.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Споживачі найбільше шукають бренди Eva, Makeup і Brocard через Google в категорії «Косметика», за даними Promodo. На перші дві з них припадає 80% всього брендового трафіку у 2025-му в категорії.
- Лідери в сегменті «Аптеки» — мережі «Аптека 9-1-1», «Аптеки АНЦ» та «Аптека Бажаємо Здоровʼя». На них припадає майже 70% всіх запитів брендів. З урахуванням прайс-агрегаторів — першість за Tabletki.ua.
- В сегменті зоотоварів — MasterZoo, Pethouse та Purina (понад 50% трафіку). В категорії дитячих товарів — «Будинок Іграшок», «Антошка» та I Love Mommy (понад 50%).
- В категорії спортивних товарів лідерство за Adidas, Puma та New Balance з з понад 75% трафіку на трьох в сегменті.

- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Контекст
Дослідження найпопулярніших брендів маркетингова агенція Promodo сформувала на основі кількості брендових пошукових запитів у Google. 2025 рік — прогнозований річний показник ,побудований на основі обʼєму пошукових запитів та усередненого відсотка зростання.
Share of Brand Search — метрика, на яку спиралась компанія, показує рівень зацікавленості брендом у порівнянні з конкурентами. Вона базується на кількості пошукових запитів із назвою компанії й перебуває посередині між «впізнаваністю» та «готовністю купити».
В Україні понад 90% людей користуються інтернетом, але лише 15–20% роблять покупки онлайн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.